Pokreće Blogger.

Short introduction :)

Hello my dear readers! Welcome to my first blog, a new blog about cosmetic products and fashion. I know that there are many beauty blogs out there, but I hope you will find time to read mine. I will make sure that it is interesting and not the same as all the others.
Now, let me introduce myself. I'm a 19 year old girl from Zagreb, Croatia. I am studying  pharmacy at the Faculty of pharmacy and biochemistry at the University in Zagreb. I study a lot and that's why I won't be able to post every day. But, when I will, I'll do my best. My hobbies are obviously trying out cosmetic products, listening to music and watching my favourite tv shows. I really love watching tv shows and movies, I could do it all day long. So, that's a real short introduction, but you will get to know me better through my posts. Now I'm going to prepare my first real one, wish me luck!

Bok, dragi moji čitatelji! Dobrodošli na moj prvi blog, novi blog o kozmetičkim proizvodima i modi. Znam da već postoji mnogo takvih blogova, no nadam se da ćete naći vremena kako bi pročitali i moj. Pobrinut ću se da bude zanimljiv i ne poput svih ostalih.
Sada, da se predstavim. Imam 19 godina i iz Zagreba sam. Studiram farmaciju na Farmaceutsko- biokemijskom fakultetu u Zagrebu. Učenje mi oduzima mnogo vremena pa neću biti u mogućnosti svaki dan objavljivati novi članak. Ali potrudit ću se da zato članci budu što bolji. U slobodno vrijeme volim isprobavati nove kozmetičke proizvode, slušati muziku i gledati svoje omiljene televizijske serije. Stvarno volim gledati serije i filmove, mogla bih to cijeli dan raditi. Eto, kratko sam se predstavila, no upoznat ćete me bolje preko mojih članaka. Sada idem pripremiti svoj prvi pravi, zaželite mi sreću! :)


Nema komentara