Pokreće Blogger.

[WHAT'S NEW] Afrodita Hydra Patch + moji dojmovi o cijeloj liniji

 
Na mom Instagramu mogli ste vidjeti da sam s prije dva mjeseca s Afroditom otputovala na predstavljanje Hydra Patch linije u Ljubljanu na LJFW. Od tada isprobavam novu liniju koju sam vam danas odlučila predstaviti kroz nekoliko redaka teksta i fotki.

Cijela Hydra Patch linija namijenjena je ženama u dvadesetima kojima je još uvijek prerano za pravu anti age njegu, ali je koža ipak zrelija u odnosu na pubertetsko razbolje. Služi hidrataciji i zaštiti od okolišnih čimbenika zbog kojih naša koža pati svakodnevno.

Liniju čine serum, krema za normalnu i mješovitu kožu, krema za suhu kožu, okoloočna krema i ampule. Isprobala sam sve proizvode osim kreme za suhu kožu koja nije za moj tip i namjerno sam čekala duže vrijeme kako bih imala potpune dojmove.
Čisto da možete pratiti članak mali podsjetnik - moja je koža mješovita (masna t zona, suhi obrazi), a općenito je dehidrirana jer ne pijem dovoljno vode.

1. Hydraboost serum

Ovaj serum je zadnja dva mjeseca dio moje jutarnje njege kada ne koristim kreme i trebam nešto hidratantno, ali opet dovoljno lagano da me ne guši kroz dan.
Funkcionira odlično ispod šminke i ne utječe na njeno trajanje, lijepo hidratizira lice i ne masti ga. Nisam dobila prištiće, niti druge slične reakcije na njega (a tako nisam zapravo na cijelu liniju). Ima jako ugodan miris i lako se razmazuje, a jedna pumpica je dovoljna za moje lice.
Sastav je za drogerijski proizvod izvrstan jer se unutra, između ostalog, nalaze hijaluronska kiselina, sok aloe vere, pantenol i urea, a nema alcohol denata, parafina, parabena i silikona.
Dolazi u količini od 30mL, a cijena mu je 73kn.


2. Krema za normalnu do mješovitu kožu

Ovu kremu uglavnom koristim navečer jer mi tada odgovara nešto jača njega. Hidratizira lice i nije masna, ali ipak ostavlja duži i jači osjećaj hidratacije, nego serum. Lice ju ne popije za pet minuta (što se nekada zna dogoditi s kremama za mješovitu kožu), nego se i ujutro budim s njegovanom kožom.
Sadrži ulje suncokreta, glicerol, sok aloe vere, karite maslac, ureu, hijaluronsku kiselinu i pantenol, a ne sadrži alcohol denat, parafine, parabene i silikone.
Jako mi je drago što je ovo prava krema za hidrataciju koja ne isušuje i da Afrodita nije ubacivala alcohol denat u sastav, samo kako bi se brže upila jer to na kraju ima kontraefekt i kod mene izazove iritacije. Već duže vrijeme oduševljavaju sastavom pa se nadam da će u tom smjeru i nastaviti.
50mL kreme je dostupno za 80kn.


3. Okoloočna krema

E kod ove kreme kreće prava ljubav. Naime, moje okoloočno područje je strašno suho i zbog toga jako zateže, čak i uz kremu. Ova okoloočna je toliko hidratantna da je područje oko očiju još sljedeće jutro mekano i ne zateže. Koristim ju ujutro i navečer tako što je lagano utapkam, a potrebna je jako mala količina.
Veliki plus ide tome što se nalazi u tubi pa je proces nanošenja puno čišći, samo bih voljela da ima mrvicu manji otvor jer ovako nekada izađe previše proizvoda.
Sadrži ulje makadamije, kakao maslac, ulje ruže, sok aloe vere, glicerin, ureu i hijaluronsku kiselinu, a također ne sadrži parabene, silikone, alcohol denat i parafin.
Proizvod dolazi u količini od 15mL za 73kn.


4. Ampule

Ampule su namijenjene kao booster kada vam treba dodatna hidratacija. Ja ih volim koristiti na kraju radnog tjedna kada mi je lice izmučeno i treba svu moguću njegu. Jednu ampulu nanesem na čisto, osušeno lice. Kada se upije preko nje nanosim serum kako bih zaključila proces. Jako mi je fora i koncept tih ampula koje su inače rezervirane za anti age njegu, a uvijek su mi bile privlačne.
Jako su jednostavnog sastava i unutra se može naći glicerol, hijaluronska kiselina i urea.
U pakiranju dobijete 7 ampula (s po 1.5mL proizvoda) za cijenu od 73 kune.


Apsolutni favoriti linije su mi okoloočna krema i serum pa vam savjetujem da isprobate njih ako ne znate što biste, teško da ćete ostati ravnodušni. Meni je drago što sam konačno pronašla liniju u drogeriji koja odgovara mojoj mladoj, mješovitoj koži, a vjerujem da će naći puno korisnica kod nas.

Jeste li vi isprobale neki proizvod iz ove linije? Koji tip kože imate? Koji vam je proizvod najviše privukao pažnju? Pišite mi! :)

*PR proizvodi

Broj komentara: 6

  1. Ove ampulice mi se cine odlicno! Zanimljivo svakako!

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim kremu za normalnu do mješovitu kožu nekih mjesec i pol i zadovoljna sam. Za vrijeme studija radila sam kao promotorica, a kasnije i dermosavjetnica za neke prilično jake kozmetičke brendove (Nuxe, RoC, BovExpert...) i zaista dobro poznajem preparativnu kozmetiku, gotovo da nema linije dostupne u ljekarnama koju nisam probala, a kupovala sam i koristila Caudalie, Nuxe i NovExpert godinama. Nisam ni razmišljala da bih ikad na svoje lice nanijela neki drogerijski brend, smatrala sam da nešto tog ranga ne može biti dovoljno kvalitetno. Ovu sam kremu dobila za Božić na poklon i mislila si, probat ću, ništa me ne košta, a uvijek se mogu vratiti svojim provjerenim proizvodima. I da, sama se vjerojatno nikad ne bih odlučila na kupnju te kreme.
    Prvi dojmovi su bili pozitivni. Ugodna tekstura, lijepo se upija, nema osjećaja zatezanja kože nakon par sati u grijanom prostoru (inače mi je koža mješovita, ali jako sklona dehidraciji). Budući da još imam Caudalie serum, nisam kupovala iz ove linije, ali čim ga potrošim, isprobat ću i njega. Ono što me posebno veseli je to što za cijenu dosadašnjeg seruma mogu kupiti i ampule, i serum, i okoloočnu i kremu za cijelo lice. A nemam dojam da koži išta uskraćujem.
    Ispričavam se na podužem komentaru, ali ako se itko dvoumi oko kupnje proizvoda iz ove linije, ima moju preporuku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovako detaljnom komentaru!:)
      U danasnje vrijeme se u drogeriji mogu naci proizvodi s jako dobrim sastavom i djelovanjem, a ovi veci (skuplji) brendovi nazalost cesto ulazu vise u marketing proizvoda, nego u formulaciju.
      Uskoro cu napisati update skicare rutine jer sam otkrila jos novih proizvoda, ali ova okoloocna ostaje moj top favorit.

      Izbriši
  3. Koristim okoloocnu kremicu,potrosila sam je vise od pola odlicna je,zaista se nadam da ce ostati dugo,dugo na trzistu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takoder! Najbolja koju sam imala do sada, zaista su pogodili s njom. :)

      Izbriši
  4. Da li je neko imao problema sa licem poslije ovih preparata?

    OdgovoriIzbriši