Pokreće Blogger.

[WHAT'S NEW] Essence Prismatic LE



Nedavno mi je stigao Essence paketić s novom limitiranom kolekcijom kojoj ne znam još ni ime jer nisam uspjela iskopati više informacija o njoj. Samo znam da je tu povodom Essenceovog 15.rođendana i da je jako blistava. :D

Kako se radi o limitiranoj kolekciji odlučila sam požuriti s postom i s vama podijeliti samo prve dojmove i swatcheve kako biste saznali ipak nešto više dok su proizvodi još uvijek dostupni. Ako ih netko vidi u drogerijama, neka dolje javi gdje su dostupni. :)

1. Be My Highlight paleta sjenila

Ova paleta neodoljivo podsjeća na Kat von D Alchemist paletu, ali ipak se nijanse (koliko vidim po netu) razlikuju.
Sadrži 4 sjenila koja se mogu koristiti i kao klasični highlighter, a dolazi u elegantnoj crnoj kartonskoj kutiji s ogledalom. Sretna sam što su aplikatori za sjenilo prošlost i da to uviđaju i drogerijski brendovi pa ih u ovoj paleti nema.
Paleta sadrži plavičasto, breskvasto metalik, ljubičasto i zeleno sjenilo. Breskvasto (drugo u prvom redu) jedino ima grube šljokice pa ga zbog toga koristim kao topper iznad drugih sjenila (najdraže u kombinaciji s ljubičasto-plavim).
Ljubičasto osim na kapku koristim kao klasični highlighter jer stvara prekrasan sheen na jagodicama i može proći u večernjim kombinacijama.
Sjenila se općenito vrlo malo truse i solidne su trajnosti (uz moju WnW bazu traju kao i ostala sjenila u mojoj kolekciji).
Paleta sadrži 11.2g proizvoda.




2. Make Me Special prismatic lipstick topper

Baš kako mu i naziv kaže, ovo je topper sa šljokicama koji nanosite iznad drugih ruževa. Ističe se po tome što sadrži holografske čestice koje se presijavaju u duginim bojama (ako ste fangirl simplynailogical znat ćete zašto je to jako bitno). Zgodan dodatak za neke zanimljive fotografije, ali i izlaske ako ste hrabre.

Prvi swatch je topper, ostali su sjenila.




3. Kist za sjenilo

Ovaj kist je preuzak i previše zbijen za blendanje, ali odlično se snalazi u preciznom nanošenju sjenila u pregib pa ga u tu svrhu koristim. Nemam što drugo dodati osim da je jako lijepog dizajna i da sam u principu zadovoljna sa svim svojim Essence kistovima (neki su bolji i od puno skupljih koje posjedujem).

Nadam se da sam vam bar malo pomogla s ovim kratkim člankom, ali mislim da su ovakvi postovi najbolja opcija za limitirane kolekcije. Kada bih pisala iscrpne recenzije (iako to kod ovakvih proizvoda zapravo nije moguće), proizvodi više ne bi bili dostupni što je zapravo beskorisno.




4. Kozmetička torbica

U kolekciji se nalazi i ova slatka kozmetička torbica. Ako me pratite duže znate da ovakve torbice volim nositi u svojoj velikoj torbi jer zauzimaju jako malo mjesta, a uvijek mi je sva kozmetika pri ruci i na jednom mjestu (a znamo kako velike torbe mogu biti pretrpane stvari i nikad ne možemo naći balzam za usne kad ga tražimo).


Pišite mi sviđa li vam se what's new kategorija (vidim da se gomilaju postovi u istoj, ali jednostavno je nevjerojatno puno noviteta na tržištu :D).

Jeste li vidjele ove proizvode negdje, ili možda čak isprobale? :)

*PR proizvodi

1 komentar

  1. wow, divno izgledaju :)
    i recenzija ti je ok- sadrži sve bitne podatke, opise i to je meni super!

    OdgovoriIzbriši