Pokreće Blogger.

Zbogom 2017., dobro dosla 2018.


 Novogodišnje odluke prestala sam donositi davnih dana zato što znam da ih se neću držati i na kraju ću ostati razočarana. Umjesto toga si postavljam ciljeve koje želim ostvariti kroz neki period vremena i polako radim prema njihovim ostvarenjima. Krajnje je vrijeme za sažetak 2017. godine i razmišljanje o planovima za 2018.

Odmah moram naglasiti da ako sam išta naučila u 2017. jest da se život ne obazire na naše planove i kroji svoj put za nas. Ovo je bila jedna teška godina, puna padova, ali i uspona u kojoj sam naučila prepustiti se i manje planirati.
Količina stvari koja me prije brinula i oko koje sam razbijala glavu se svela na jednu jedinu - zdravlje. Dogodio se jedan bitan klik u glavi koji je promijenio tijek cijele godine, ali i života općenito. Činjenica je da nemamo puno vremena, ono nam stalno bježi i nikad ne znamo kada će nestati. Živite punim plućima i budite hrabri, učinite ono čega se bojite iako znate da to morate napraviti.

Na početku te godine čvrsto sam odlučila da ću biti otvorena za nove stvari i češće reći da - što sam i činila. Baš zato mislim da mi je na neki način ovo bila i najbolja godina do sada.

Putovala sam, stekla nove prijatelje, ostvarivala cilj po cilj i kontinuirano radila na sebi. Prisustvovala sam velikom broju kongresa, simpozija i konferencija, što zbog faksa, što zbog bloga.
Svakim danom sam se osjećala sigurnijom u sebe i sretnijom, vratila sam svoje staro ja. Ono koje sam potisnula kako bih se uklopila u neki kalup koji jednostavno nije bio za mene.

Vratila sam motivaciju, entuzijazam i energiju u svoj život i postigla stvari koje se nisam usudila ni zamišljati prije.

Naučila sam ponovo uživati u stvarnom životu jer sam našla ljude s kojima je to jednostavno.

2017. sam uzela konce u svoje ruke i donijela neke teške odluke koje su mi promijenile život. No, promjene nisu loša stvar, one su nekad prijeko potrebne kako biste napredovali. Sad koračam nekim novim putem i tko zna kud će me odvesti.
Naučila sam kakvim ljudima želim biti okružena i udaljila se od onih koji su trovali moje misli i raspoloženje. 

Cilj mi je 2018. uživati i istraživati još više pa već sada imam u planu dosta putovanja na kojima želim fotografirati za svoju osobnu kolekciju. Manje opterećena za Instagram, više za uspomene. One slatke, nesavršene fotke uhvaćene u trenutku. Mislim da će ovo na neki način biti godina digitalnog detoxa.
Možda je kontradiktorno u sljedećoj rečenici reći da ću raditi na kvalitetnijem sadržaju za blog, ali je to svakako dio mojih ciljeva. Mislim da ste mogli primijetiti da se kategorije polako mijenjaju, a taj trend će se i nastaviti. Ne zanimaju me više iste stvari i zasitila sam se pisanja mora recenzija. Želim proširiti svoju lifestyle i fashion kategoriju, ali i konačno s vama podijeliti svoje savjete o organizaciji.
Ironično je da se ne mogu organizirati da konačnu natipkam tu seriju postova, ali još uvijek tražim idealan način kako to učiniti najpreglednije i najkorisnije za vas.

Želim raditi i na pronalasku svog modnog stila jer s time još uvijek imam problema. Znam kakve stvari volim i imam pun ormar robe koju obožavam, ali na kraju najčešće posegnem za hlačama i bluzom. Vrijeme je za odvažnije kombinacije, čak i za svaki dan.
Nešto na čemu također želim raditi je stiliziranje kose pa slušam sve vaše savjete za brze frizure.

Kada čitam ovaj post shvaćam da je on jedan veliki kupus, ali upravo su mi takve misli trenutno u glavi pa ne zamjerite. Bit će bolje kada prođe siječanj koji je kao ponedjeljak cijele godine. Za mene je to najneproduktivniji i najtmurniji mjesec godine, svi bi htjeli nešto pokrenuti, ali nitko još nema snage za to. Mislim, vidi se po datumu na koji objavljujem prvi članak ovog mjeseca, zar ne?:)

Tako da odmah mogu reći da će ovaj mjesec biti puno mirniji što se tiče sadržaja kako bih riješila neke druge obaveze koje su se nametnule, a usput ću raditi i na novom sadržaju koji ćete moći vidjeti kroz neko vrijeme. Smišljam nove projekte, a otvorena sam za sve vaše sugestije. Najviše me zanima što ove godine želite vidjeti na blogu pa se nadam da ćete mi javiti svojim komentarom.

Do sljedećeg posta,
M.

3 komentara

  1. Post je odličan,čak sam prepoznala sebe u nekim rečenicama.Slažem se da je mjesec zaista tmuran i prazan,ima nas još takvih ali proći će...još malo.Volim čitati o svemu i koja god tema da bude biti će ok

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja Matea, tako mi je drago zbig svega sto si ostvarila i stonsam te imala priliku upoznati uzivo😍Veselim se nekom novom susretu💟

    OdgovoriIzbriši
  3. Neka se lijepo posloži i u budućnosti...

    OdgovoriIzbriši