Pokreće Blogger.

Tvornica slatkiša #1 - Nutella cupcakes

Jučer sam pozvala nekoliko prijatelja k sebi kako bi gledali neki hororac jer je bio halloween i odlučila sam napraviti muffine. Neki dan sam na internetu vidjela muffine s nutellom i odlučila sam napraviti svoju veriju vanilla-nutella muffina. Inače obožavam peći kolače i isprobavati nove recepte te je ovo prvi u nizu tvornice slatkiša. Želite li saznati recept i vidjeti krajnji rezultat, čitajte dalje. :)

Zapravo se radi o kolačićima okusa vanilije s nutella punjenjem. Napravila sam jednu posudu praznih s vanilla, a jednu s nutellom.

Koristila sam (za 24 muffina):

- 500 g glatkog brašna (moja je preporuka da koristite manje, oko 400 g jer mi je ovako ipak smjesa ispala prečvrsta)


- 130 g šećera





 - 400 g kiselog vrhnja 20% mm





- 2 jaja





- 120 ml suncokretovog ulja


- 1 čajna žličica arome vanilije


- 5 čajnih žličica praška za pecivo



- kalupi za muffine

- posuda za pečenje



- Nutella



Postupak:
Prvo umutite jaja mikserom da budu pjenasta. Dodajte šećer, aromu vanilije, ulje i kiselo vrhnje te izmiksajte smjesu. U drugoj posudi pomiješajte brašno i prašak za pecivo. Smjesu brašna i praška za pecivo dodajte u prvobitnu smjesu (polagano tako da dodate prvo jedan dio pa izmiksate pa drugi i tako dalje). Smjesu dobro umutite tako da postane glatka.
Kalupe za muffine posložite u posudu za pečenje (ili ih stavite na običnu posudu bez udubina). U svaki kalup dodajte oko pola jušne žlice smjese. Na to stavite malu žličicu nutelle. Trebalo bi izgledati ovako:



Na to nanesite još pola jušne žlice smjese tako da prekrijete nutellu.


Sada ih stavite peći u prethodno zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva i pecite ih 20-25 minuta.
I to je zapravo to :). Kada ih izvadite iz pećnice, izvadite ih iz posude za pečenje i ostavite da se ohlade. Nakon toga ih možete ukrašavati. Ja sam svoje ukrasila halloween ukrasima (topperima) i šarenim mrvicama koje sam stavila na frosting (odnosno topping).

Za kremu sam koristila:
- puding od vanilije
- 125 g maslaca
- oko 100 g šećera u prahu
- vrećicu šlag pjene

Imala sam dosta problema s toppingom zbog konzistencije, tako da ću nastaviti tražiti bolje rješenje. Ovako je ispao još dobar i fin, no htjela bih da je čvršći.

Postupak:
Pripremite puding prema uputi na vrečici te ga ostavite da se ohladi. Izmiksajte maslac te dodajte puding i šećer u prahu i dalje miksajte. Pripremite šlag pjenu (ili kremu) prema uputi na vrećici i dodajte je ostaloj smjesi i kratko izmiksajte. Ukrasite cupcake-ove špricom ili vrećicom za ukrašavanje.

Halloween toppere sam skinula besplatno s drugog bloga (stavit ću vam link kada ga opet pronađem). Isprintala sam ih, zalijepila i između njih stavila čaćkalicu te zabola u cupcake.

Evo konačno i rezultata:







Sviđaju li vam se cupcake-ovi? Hoćete li isprobati ovaj recept? :)

Nema komentara