Pokreće Blogger.

OOTD #1 - Summer kimono

Mislim da nema ništa loše u razbijanju monotonije i uvođenju novih kategorija pa sam odlučila ubaciti i fashion postove na svoj blog. Na fejsu ste me ohrabrile u namjeri i nadam se da će vam se svidjeti rezultat! :)

Budite blage, ovo je prvi ovakav post i potrudit ću se da budu još bolji u budućnosti. Fotograf je moj dečko koji isto još vježba (ali se jako dobro drži). :D

Kimono sam jučer zgrabila na sniženju i odmah sam ga morala slikati jer mi se jakooo sviđa. Mislim da su ove resice prekrasan detalj koje ga čine još zanimljivijim.









Što imam na sebi?
Tank top - Zara
Hlaće - H&M
Kimono - C&A 
Converse tenisice
Naočale - Primark
Ogrlica - Primark

Sviđa li vam se ovaj look? Kako vam se čini ovakva vrsta postova? Želite li da ubacim i detalje sa šminkom? Hoćete li još? Pišite mi! :))

Broj komentara: 6

  1. Sladak je i lijepo si ga iskombinirala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je kimono i dobro si ga iskombinrala :D Posebno mi se sviđa ova slika s oglricom u krupnom planu, predobra je :D I slika i ogrlica!

    OdgovoriIzbriši
  3. E i ja sam prije par dana kupila kimono u C&A, ali onaj drugi svjetliji, vjerojatno si ga vidjela. :D Odlična ti je look! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nije bilo svjetlijeg u tom C&A jer imaju jako mali asortiman i već se sve razgrabilo, ali vjerujem da je predivan :D hvala ti :)

      Izbriši