Pokreće Blogger.

[GRUPNA RECENZIJA] Aura absolute matte/glorius cheeks/divine eyes/illuminate me


Dugo smo čekali, ali konačno dočekali - Aura je ove godine stigla u Hrvatsku! :D
Na isprobavanje mi je stiglo nekoliko proizvoda koje već duže vrijeme testiram, ali nikako nisam stigla prenijeti svoje dojmove na blogu. Odlučila sam sve staviti u jednu grupnu recenziju jer je tako lakše naći odjednom više informacija, a i ne opterećujem vas prevelikom količinom pojedinačnih recenzija.


Absolute matte velvet feel lip cream 611 Time for Selfie & 612 Matte Mess*
Kada Aure kod nas još nije bilo, stalno smo slušale hvalospjeve, kako su ovi ruževi dugotrajni, pigmentirani, jeftini, ne mrve se itd. Nije ni čudo da su odmah po otvorenju svi pohrlili kupiti bar jedan ovakav ruž i isprobati ga. No, ono što je uslijedilo nismo očekivali. Naime, oko ovih ruževa se u blogosferi lome koplja. Nekima su odlični, nekima se uopće ne sviđaju.
Ja sam se još prije kupnje informirala i saznala da su prve nijanse (do 613 čini mi se) puno pigmentiranije od novijih, što se vidi i na slikama susjednih blogokolegica, tako da nisam ostala razočarana, već suprotno. Moj savjet je da swatchate željene nijanse u dućanu i vidite odgovara li vam. Moja recenzija se odnosi na isključivo ove nijanse koje posjedujem, za ostale vam ne mogu sa sigurnošću reći kakve su.

Da dalje ne duljim, nijanse koje imam su 611 Time for Selfie i 612 Matte Mess, one koje sam najviše htjela i uvijek ljubomorno promatrala po tuđim blogovima. :D
Za potpuno prekrivanje potrebna su dva tanja sloja, a sušenje je onako, prosječno. Moglo bi biti i malo brže, ali ovako ruž bar stignete na miru nanijeti. Aplikator je dosta precizan, no ipak bih vam preporučila da usne najprije obrubite olovkom za usne da si olakšate posao, a možete se poslužiti i kistom za nanošenje samoga ruža.
Nakon što se ruž osuši, usne nisu suhe kao kod uobičajenih mat ruževa, već kod sljubljivanja osjećate lagano sljepljivanje, što za mene nije neka mana jer ovi ruževi barem nisu kao barut na usnama, već su ugodni, a finiš je naravno mat. Trajnost im je bez jela oko 6 sati te nakon toga počinju blijediti na unutarnjem dijelu usana, piće lako izdrže, a jelo također ako nije jako masno. Za mene je to ono što je bitno jer mi se ne da popravljati svakih 5 minuta ruž, a ovako sam dosta dugo mirna. Imaju blagi miris, ne truse i ne mrve se te nisam primijetila uvlačenje u linije usana kao kod Nyxovih. Od mene jedan veliki palac gore za ove dvije predivne, neobične nijanse! :D Cijena je oko 30 kuna za 7 mL.






Glorious cheeks rumenilo 212 Cotton Candy* Ova rumenila su vjerojatno jedina rumenila koja ću kupovati od sada pa na dalje, ako ikad više ijedno kupim, budući da ih imam definitivno previše.
Pigmentiranost je na zavidnoj razini i upravo zato morate paziti i nanositi ga lake ruke s mekim kistom. Vrlo lako se blenda, ali ipak pripazite da prije korištenja nanesete preko tekuće podloge puder u kamenu jer će vam tako biti lakše, budući da se suhi proizvodi vole zalijepiti za podlogu i onda ih je nemoguće izblendati, to je općeniti savjet kod rumenila, proizvoda za konturiranje i slično.
Trajnost ovog rumenila je sve dok ga ne odlučim skinuti, odnosno čitav radni dan.
Nijansa 212 Cotton Candy koju ja imam je jedna koraljna nijansa koja na prvi pogled izgleda možda zastrašujuće, ali licu daje prekrasnu svježinu uz blagi sjaj jer sadrži shimmer, grubih šljokica srećom nema.
U ponudi su dostupna i mat rumenila i širok izbor nijansi te mislim da bi svatko mogao naći nešto za sebe. :) Cijena oko 30 kn za 5g.


Divine Eyes eye shadow 72 Skin Deep*
Mono sjenila su nešto što rijetko koristim (osim ako među njih ubrajamo i kremasta), ali sam planirala kupiti jedno mat smeđe sjenilo za pregib i jedno sjenilo u nijansi vanilije jer su to jednostavno nijanse koje u paletama najviše trošim pa ne bi bilo na odmet imati ih i pojedinačno. Čim sam vidjela nijansu, mislila sam da je to to, imam svoju vaniliju! Nažalost, ovo sjenilo me razočaralo svojom teksturom. Trusi se jako, praškasto je i nimalo putrasto. Može poslužiti ako nemate bolji izbor, ali bih ga ja preskočila jer mislim da ima puno boljih sjenila na tržištu. Pigmentacija mu je dobra, a sadrži i sitne šljokice/shimmer.


Illuminate me! Sunlight tekući iluminator*
Prvo da ukratko razjasnimo što je iluminator. Iluminator nije u potpunosti isto što i highlighter (iako su vrlo slični), već je ovo proizvod koji možete dodati u/na svoju tekuću podlogu kako biste dobili onaj zdravi sjaj koji svi želimo. Ja ga nanosim na tekuću podlogu tamo gdje nanosim i highlighter, odnosno na vrhove jagodica (tapkanjem pomoću prstiju) i onda fiksiram nekim highlighterom u kamenu kako bi pojačala efekt samog posvjetljivanja.
Kada sam vidjela da sam dobila nijansu Sunlight bojala sam se da će biti previše žuta i tamna za mene, no iznenadila sam se jer se savršeno stapa s mojim tenom. Daje prekrasnu blistavost i u trenu poželite namazati cijelo lice njime i hodati okolo kao disko kugla. :D Sadrži fini, zlatni shimmer, ali ne i one krupne šljokice koje izbjegavamo u širokom luku. Tekstura mu je vrlo vodenasta te bih vam preporučila utapkavanje prstima jer ćete tako izbjeći pomicanje tekuće podloge ispod njega.
Ima dosta intenzivan miris koji srećom brzo ishlapi pa se da tolerirati. Preporučila bih vam da ne koristite pumpicu, već odvrnete čep i uzmete proizvoda koliko vam je potrebno jer ćete inače završiti s previše proizvoda i bez veze trošiti više, no što je potrebno. Recesija je (ili kriza, nisam više sigurna), vrijeme je štednje! :D
Ovaj proizvod je moj favorit među do sad isprobanim Aurinim i preporučujem ga od srca, budući da ga koristim na svakodnevnoj bazi i ne želim više biti bez njega! Uskoro planiram nabaviti i nijansu Glamglow, hladna ružičasta pogodna za nas duhove. :) Joj da, bočica je staklena (oprez) i predivna! Cijena je oko 45 kuna.



Već se neko vrijeme može naći u odabranim Kozmo prodavaonicama, a kojima točno možete provjeriti na njihovoj službenoj Facebook stranici (Kozmetika AURA Hrvatska).

Jeste li isprobali koji od ovih proizvoda? Koji vam je najdraži AURA proizvod, imate li neku preporuku? Želite li češće grupne recenzije? :)
*PR proizvod

2 komentara

  1. Rumenila su im predobra, pigmentacija je odlična! I jako volim ovaj iluminator baš zato što ga mogu odmah staviti na puder kad mi se ne da stavljati puder u prahu pa onda na to highlighter u kamenu itd. Obje nijanse ruža ti odlično stoje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovaj iluminator otkriće i koristim ga stalnoo :D sigurno ću kupiti i drugu nijansu :)) hvala ti :*

      Izbriši