Pokreće Blogger.

[RECENZIJA + SWATCHEVI SVIH NIJANSI] Avon Magic Effects Neon lakovi


Bila sam presretna kada sam u Avonom paketiću pronašla sve lakove iz nove Neon kolekcije jer najviše volim predstavljati proizvode kada imam sve nijanse. Za mene su to najkorisniji postovi jer imate sve swatcheve na jednome mjestu i ne morate lutati po internetu. No, dosta o tome, vrijeme je da vam pokažem ove ljepotane.
Iako je Avon ovu kolekciju nazvao Neon, ne mogu se nikako složiti s njim jer ovi lakovi jednostavno ne spadaju u tu kategoriju. Prije bih im dala naziv shimmer, glitter, ili slično jer puno bolje opisuje sami proizvod. No, to je samo mala zamjerka koja ne utječe na kvalitetu i ljepotu ovih lakova.

Sve nijanse se vrlo lako nanose na nokte (iako na prvi pogled četkica djeluje malo zastrašujuće jer je ona klasična) i svoju punu pigmentaciju i raskoš pokazuju kada nanesete dva sloja.
Sadrže i shimmer i šljokice te se presijavaju na suncu što im daje posebno lijepi izgled. Još jedno pozitivno iznenađenje je da se brzo suše. Malo se teže skidaju jer imaju shimmer, ali nije tako strašno kako zna biti npr. s glitter top coatom.
Na mojim noktima traju oko 6 dana uz bazni i nadlak što je meni sasvim dovoljno.

Cijena za 10mL laka u kampanji 12/2016 je 27 kuna.


Red Shock je ljetna, crvena nijansa s primjesama ružičaste.




Striking Pink je duboka, ružičasta koja ima plave tonove u sebi, ali ipak nema onaj starinski plavi odsjaj. Moja najdraža nijansa iz cijele kolekcije!




Electric Blue je kako i sam naziv kaže električna plava s kojom se osjećam poput Sailor Merkur (ima li ovdje fanova Sailor Moon? :D). Ako volite plave nijanse nećete biti razočarani, a sadrži najviše shimmera od svih nijansi.




Orange Blaze je klasična narančasta, nijansa za prijelazno razdoblje između ljeta i jeseni. Jedna od onih nijansi koja vam ili divno stoji, ili nikako, ovisno o tenu/tonovima kože.




Za kraj, swatchevi svih nijansi na okupu.




Sviđa li vam se ova kolekcija Avonovih lakova? Volite li blještavilo na noktima, ili ste više tip za nude lakove? :)

*PR proizvodi

Broj komentara: 6