Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Avon Life for her&him


 Oni koji me prate već duže vrijeme sigurno znaju da na blogu nikada nije bilo recenzije parfema. Razlog je taj što sam daleko od nekog eksperta i nemam toliko razvijen njuh koji bi mogao zapaziti sve note pa se ipak držim onih tema o kojima više znam. No, odlučila sam se upustiti u avanturu opisivanja mirisa jer smatram da sve treba isprobati u životu, nitko se nije rodio kao stručnjak (ili možda je? :D).

Sigurno ste svi već čuli, no ja ću još jednom ponoviti - Avon i Kenzo Takada su zajedno dizajnirali nove parfeme za nju i njega.
Predstavljanju sam prisustvovala u Šibeniku, točnije Solarisu, a ovdje i ovdje možete pročitati više o tome.

Svidjela mi se cijela kampanja oko mirisa jer je puna cvijeća, boja i života. Nisam jedna od onih koja voli da je sve crno bijelo, preferiram boje i šarenilo jer unose veselje u svakodnevicu.

Avon Life baziran je na ljubičici i irisu (hrvatskom nacionalnom cvijetu, ako niste znali) što objašnjava sve to cvijeće u kampanji.

Ženska linija se sastoji od parfema, spreja i losiona za tijelo.


Eau de Parfum
Bočica je jednostavna, ali ima efektan čep u obliku cvijeta ljubičice koji svako korištenje čini malo zanimljivijim. Znam da nekima nije bitan dizajn, no za mene on igra veliku ulogu jer je prva stvar koja me privuče kod parfema i potakne da ga uopće isprobam.
Na prvi njuh osjetila sam oštrinu koja me preplašila jer ne volim intenzivne note, no nakon par minuta se više ne osjeti i prelazi u nježne, puderaste i cvjetne note.
Osim irisa i ljubičice, pravi nosevi osjetit će u gornjim notama i lopoč, božur i japanski cvijet trešnje, a u bazi pačuli i mošus. Kao laik mogu samo reći da je ovo cvjetni miris prožet puderastim notama koji će najbolje doći do izražaja u proljeće. Ima umjerenu auru i postojanost, tako da će je osjetiti osobe koje prođu dovoljno blizu kraj vas.
Za mene je ovo dnevni miris, odličan za posao i fakultet jer skreće dovoljno pozornosti na sebe, a da vas pritom ne uguši opojnim notama.


Sprej za tijelo istog je mirisa, no slabijeg intenziteta i trajnosti. Ja ga nosim u torbi kako bih se kroz dan osvježila, a izuzetno je praktičan jer je lagan i ne zauzima puno mjesta, a ne može se ni razbiti.

Kada na svoju kožu nanesem losion za tijelo, najviše se osjete puderaste note. Bojala sam se da će biti preintenzivan, no zapravo je jako blag i neće nadvladati miris parfema.

Muška linija se sastoji od parfema, dezodoransa i gela za tuširanje.


Proslijedila sam je odmah dragom uz napomenu da će mi poslužiti kao gostujući recenzent. Odlučila sam njegov dio priče pretvoriti u mini intervju.

"Kako ti se svidio Avon Life miris, možeš li mi reći nešto više o njemu? Što misliš o ostatku linije?"
- "Na prvu djeluje jako intenzivno, no brzo se umiri i postaje umjereniji. Trajnost na koži mu je također umjerena, no služim se trikom nanošenja na odjeću na kojoj traje znatno duže. Rekao bih da prevladavaju drvenaste note.
Gel za tuširanje i dezodorans su istog mirisa kao parfem i služe svojoj svrsi, ne razumijem se u pojedinosti kao vi žene. :D"

Ja ću samo dodati da je bio u pravu kada je rekao da prevladavaju drvenaste note, budući da bazu parfema čine cedrovina, korijen irisa i mošus, a gornje note crni papar, plod borovice i čempres.


Eto, nadam se da nećete zamjerati na greškama, ovo je ipak prvi put da ovakvo nešto radim. Nastojat ću učiti i poboljšati svoj njuh, a vi mi u komentarima slobodno napišite koji savjet.

Jeste li isprobali Avon Life mirise? Sviđaju li vam se? Kakve parfeme najviše volite? :)

Nema komentara