Pokreće Blogger.

[GRUPNA RECENZIJA] Aura Geisha limitirana kolekcija



Još prošlo ljeto pisala sam vam o Aurinoj limitiranoj kolekciji So Dolly, So Sweet, a sada nam je na police stigla nova kolekcija - Geisha.



Kao što i samo ime govori, proizvodi su inspirirani geishama, a znamo da je njihova šminka karakteristična - crveni ruž, rumeni obrazi i crni tuš. Aura je odlučila svemu dodati moderni twist pa se odlučila na tekuće ruževe i dodatak rumenila, pudera u kamenu i upečatljivih trepavica.

1. Matte lip cream
Konzistencija ovih ruževa i njihove karakteristike identične su klasičnoj Matte lip cream liniji čemu je razlog jednaka formulacija. Neki ljudi vole ove ruževe, neki ih mrze, a vi vjerojatno već znate u koju kategoriju spadate ako ste isprobali ijedan ruž iz klasične linije. Meni su okej i volim ih kombinirati s olovkama, a super mi je što imaju veliki izbor nijansi. O dva ruža sam pisala već ovdje pa neću duljiti, nego ću vas uputiti na taj post, a ovdje ću samo dodati neke posebnosti.

Maiko je svijetla ljubičasta s mauve primjesama koja dosta podsjeća na Matte Mess iz klasične linije, no nije identična. Slabije je pigmentacije pa su vam potrebna dva tanja sloja kako biste prekrili boju svojih usana.


Mononoke je klasična crvena koja će pristajati većini i bolje je pigmentirana od Maiko pa možete nanijeti i samo jedan sloj, no za intenzivnost bih vam ipak preporučila dva tanja.



 2. Mattifying translucent pressed powder
Transparentni puderi su pravih hit zadnjih par godina, što i ne čudi jer više nema dileme oko toga koja vam nijansa treba, već imate jednu univerzalnu. Aura u svojoj ponudi ima popularni Shine Killer, transparentni puder, ali u prahu. Napokon su uslišili želje kupaca i proizveli transparentni puder u kamenu koji je puno praktičniji jer ga možete nositi i u torbici za popravke tijekom dana, a ogledalo cijeli proces još više olakšava.
Puder nanosim na t-zonu koja mi se masti tijekom dana. Drži ju matiranom oko 6 sati, a onda samo popravim sve malo. Puder je sitno mljeven, ali ipak bih preporučila da koristite veliku, mekanu četkicu jer će tako biti ljepši završetak. Ovaj transparentni puder vaš tekući ipak malo posvijetli i mislim da nije prikladan za jako taman ten, već za nas blijede duhove.
Proizvod sadrži 9g.



3. Rumenila
Aurina rumenila su jedno od najboljih koje sam probala. Iznimno su pigmentirana i dugotrajna, a cijena je niska (a pogotovo kada uzmete u obzir da će vam trajati sto godina jer je toliko pigmentirano). Ova su posebno lijepa zbog mješavine boja i prekrasnog reljefnog izgleda. Pisala sam o rumenilima već ovdje pa za sve pojedinosti samo kliknite na link. Oba rumenila sadrže 10.5 grama proizvoda, količina koja će vam trajati vjerojatno do kraja života. :D

 
Maiko je intenzivna ružičasta koja će biti idealna za nadolazeće proljeće i ljeto.


Mononoke je intenzivna narančasta koju volim nositi sada tijekom zime jer se najbolje uklapa uz ruževe i sjenila koja trenutno koristim.


4. Gel eyeliner
U drogerijama nisu dostupni mnogi gel eyelineri što me žalosti jer je to moja najdraža vrsta linera zbog jednostavnog nanošenja, teksture i završetka. Nadala sam se da ću u ovome pronaći drogerijski dragulj, no ipak sam u love-hate odnosu s njim. Sviđa mi se njegova tekstura, lakoća nanošenja i trajnost, no pigmentacija za mene nije na dovoljnom nivou jer samim linerom ne dobijem intenzivnu crnu liniju pa ga moram popunjavati crnim sjenilom što i nije nešto praktično i zgodno. Ipak, drago mi je da se Aura odvažila na ovaj korak jer vjerujem da je teško napraviti odličan liner.
Dolazi u teglici koja sadrži 4mL, a uz njega dobijete i mali kistić.




5. Umjetne trepavice
I u ovoj kolekciji dostupne su nove trepavice pa će ljubiteljice dramatičnoga izgleda doći na svoje. Izrađene su od prirodne, humane dlake u Indoneziji.
Na slikama možete vidjeti kako izgledaju, ali svakako mogu reći da su guste, voluminozne, duge i dramatične. Aurine trepavice jako volim, a ove ću vjerojatno iskoristiti u nekim lookovima jer su za moje male oči ipak prevelike.



 (ruž Mononoke, Maiko; rumenilo Mononoke, Maiko; translucent puder, gel liner)

Geisha kolekciji se veselim još od putovanja u Niš, u Aurinu tvornicu pa sam sretna što je sada dostupna i kod nas (u odabranim Kozmo prodavaonicama koje drže Aura kozmetiku). Mislim da za svakoga ima nešto i da je većina proizvoda vrlo dobra kako smo to i naviknuti s Aurom.

Jeste li nešto isprobale iz Geisha kolekcije? Koji vam se proizvod čini najzanimljiviji? Koristite li transparentne pudere u kamenu?

*PR proizvodi

3 komentara

  1. Mononoke ruž & Maiko rumenilo pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se sve sviđa. Jos prosli mj sam vidjela kolekciju ali nisam nista kupila. Uzela sam nesto drugo Aurino sto mi je bilo potrebnije.
    Ali rumenila su mi naj 😍

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ništa Aurino iz nove kolekcije JOŠ uzela. Ali ova rumenila su wow! Kako su predivna, pogotovo ova malo tamnija nijansa, mada ako budem uzimala uzet ću svijetlu ... više mi paše :)

    OdgovoriIzbriši