Pokreće Blogger.

[UNBOXING] Tester Box Lipanj


Dugo nije bilo unboxinga na blogu pa sam odlučila otpakirati nekoliko paketa s vama kroz naredni period. Prvi na redu je lipanjsko izdanje Tester Boxa.

Pokazat ću vam sadržaj i cijene proizvoda koji su se našli ovaj mjesec u kutijici, a ako želite dojmove o konkretnim proizvodima molim vas da mi u komentarima napišete one koji vas najviše zanimaju. Ovo je novi post u seriji kratkih s puno slika pa vas neću gnjaviti tekstom, nego samo slikama proći kroz sve.
Mogu samo reći da jedva čekam isprobati sve i da mi je dobro došao sadržaj jer će mi uskoro (nadam se) trebati putna pakiranja proizvoda. Dizajn kutijice je divan i morski, bolji ni sama ne bi smislila.





1. Eminence Bamboo filming fluid (35mL - 383kn) 2mL


2. La Roche Posay Lipikar mlijeko za tijelo (200mL - 83.42kn) 7mL


3. La Roche Posay Wet skin gel SPF 50+ (250mL - 176.90kn) 15mL


4.  Bottega Verde gel za tuširanje rozi papar (400mL - 33.90kn) 50mL


5. Mala od lavande prirodni dezodorans bergamot i limunska trava (100g - 39.90kn) ?g


6. Alavi krema za brzo tamnjenje (100mL - 180kn) 30mL


7. Uriage Cleansing oil (400mL - 138kn) 50mL


8. Nivea 3u1 micelarna voda za osjetljivu kožu (200mL - 26.90kn) full size


9. Pharmatol Royal Jelly 500mg (125mL - 53.90kn) full size


U kutijici su se ovaj mjesec našla 2 proizvoda u punoj veličini, 3 testera i 4 putna pakiranja.


Sve detalje o Tester Boxu i kako se može naručiti kutija možete pronaći na Facebooku, ili na web stranici.

Kako vam se čini sadržaj lipanjske kutijice? Želite li vidjeti više unboxinga na blogu? O kojem proizvodu biste željele čuti više? :)

*PR proizvod

Broj komentara: 8

  1. Ja cijelo vrijeme razmisljam naruciti box ili ne.. no moram priznati da mi se ovaj svida. Zanima me pogotovo la roche posay wet skin gel 🤗
    Pratiim preko inst pod ivonagrguric

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro dodu ti mali testerici za isprobati nove proizvode :)

      Izbriši
  2. Sadržaj ovog mjeseca mi se čini prilično dobar. I ne mogu ne komentirati dizajn kutijice- preslatka je :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, draga. Dizajn je jako lep, kao i sadržaj. Najviše mi se dopada poruka.

    Ne volim leto, bila sam vegeterijanac, htela sam da odustanem od bloga - Q&A | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se najviše sviđa dizajn kutijice, iako ni proizvodi nisu loši ;)

    OdgovoriIzbriši