Pokreće Blogger.

[NOTD] Avon True Colour Mauve Rose


Čini mi se da se konačno vraćam na pravi put s lakovima za nokte na blogu pa se nadam da ćemo od sada ići samo uzlaznom putanjom pa se uskoro možda odvažim na neki novi nail art, ako vas to još zanima.

Danas je na redu Avon True Colour lak u nijansi Mauve Rose. Ne znam zašto su ga tako nazvali jer ne vidim ni mauve, ni rose u ovom laku, no bez obzira na to radi se o prekrasnom nude laku za nokte. Ima primjese sive, bež i mrvicu ružičaste (koja bi mogla opravdati rose dio naziva).

Na slikama imam 2 tanka sloja laka, kao i uvijek. Lako se nanosi, bez ružnih neravnina i crtica.






Sviđa li vam se ova nijansa laka za nokte? Koliko često nosite nude lakove? :)

Broj komentara: 6

  1. Boja je zaista divna. Ni ja ne znam zašto su ga tako nazvali, kad nema ni rose ni mauve. Ova nijansa mi se zaista sviđa, prava letnja.

    laAdda | Moje mišljenje o balkanskim trendovima

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je to malo zbunilo, ali naziv je na kraju najmanje bitan kada je lak dobar. :)

      Izbriši
  2. Inace ne volim takve nijanse ali ova nije tako losa 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cesto ju nosim, bas sam luda za nude lakovima u zadnje vrijeme. 😂

      Izbriši