Pokreće Blogger.

[BEAUTY GADGETS] Sve sto trebate znati o Foreo UFO + moje iskustvo

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE

 Prije otprilike mjesec dana bila sam na predstavljanju novih FOREO gadgeta - UFO i UFO mini. U nastavku možete saznati sve o ovim malim, pulsirajućim prijateljima kože.

 1. Što su i što rade?

FOREO UFO i UFO mini pametne su maske za lice koje se kombiniraju s ekskluzivnim FOREO korejskim sheet maskama za lice. Posebni su jer imaju funkciju grijanja, ali koristeći naprednu tehnologiju i hlađenja. Imaju sposobnost da unutar nekoliko sekundi spuste temperaturu na 4 stupnja i funkcioniraju slično kao naši klima uređaji kod kuće, ali je sva ta tehnologija ugrađena u male, kompaktne uređaje.
Jedina razlikan između UFO mini i klasičnog UFO je da nema UFO mini nema funkciju hlađenja.
Hyper-infusion tehnologija osim grijanja i hlađenja uključuje i T-sonične pulsacije koje pospješuju upijanje aktivnih sastojaka maski u kožu. Grijanje pomaže oslobađanju sastojaka, a hlađenje smanjuje pore, natečenost i učvršćuje kožu.

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE

FOREO nije stao na tome, već je svemu tome dodao i mogućnost da kod kuće prakticirate fototerapiju, kombinirajući crvenu, plavu i zelenu LED svjetlost (bez štetnog UV zračenja). Crveno svjetlo bori se protiv znakova starenja, plavo ubija bakterije i time djeluje protiv akni, a zeleno smiruje kožu i ima ulogu u borbi protiv hiperpigmentacija.

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE LED FOTOTERAPIJA

Važno je napomenuti da su za svaku masku unaprijed programirani programi hlađenja/grijanja i odgovarajućih LED svjetala, a trenutno su na tržištu dostupne dvije - Make My Day i Call It a Night. Obje koriste funkciju grijanja, dok će funkcija hlađenja biti predstavljena dolaskom novih maski na tržište.

Možda najbolja stvar u svemu (osim što imate profesionalni tretman kod kuće) jest da traje samo 90 sekundi. Znam da često ne stavljam maske jer ne mogu izdvojiti tih 15 minuta, ali ovako to stignem i ujutro prije šminkanja, a i navečer prije spavanja.

2. Korištenje

Korištenje je vrlo jednostavno - na App storeu, ili Google Play storeu skine se aplikacija za FOREO UFO i uređaj se pomoću bluetootha spoji na mobitel. Potrebno je skenirati bar kod maskice kako biste kasnije pokrenuli tretman, a onda ćete na ekranu vidjeti i točno odbrojavanje 90 sekundi. 
Moguće je koristiti UFO i bez aplikacije jer ima quick start mode pa za Make My Day masku jednom stisnete gumb na kojem se uključuje, a za Call It a Night dva puta.

Sheet masku postavite na uređaj i stavite plastični prsten na nju tako da je oznaka FOREO prema gore, a nakon toga možete početi s tretmanom, prolazeći po licu s uređajem.
UFO je u potpunosti vodootporan i nakon tretmana (maska je jednokratna i baca se) jednostavno ga operete pod mlazom vode. Puni se preko USB kabla.

Dio maske koji se nije upio jednostavno umasirate prstima u lice.

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE KORISTENJE

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE KORISTENJE

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE KORISTENJE

3. Moje iskustvo

 Veliki sam zaljubljenik u gadgete pa sam jedva čekala isprobati UFO i ubaciti ga u svoju rutinu. Call It a Night maska kombinira maslinovo ulje i ginseng, a ja sam je koristila navečer prije spavanja i prije ostale njege. Nahranila mi je kožu koja je nakon tretmana bila zaglađena i meka, a nije izazvala nepravilnosti.

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE CALL IT A NIGHT

Make My Day maska kombinira hijaluronsku kiselinu i crvene alge i moj je favorit jer moja koža uvijek vapi za hidratacijom. Fasciniralo me koliko mi se lice sjajilo nakon nje, a unatoč tome koža nije imala onaj mastan, ili ljepljiv film. Nije smetala ni nanošenju šminke kasnije, primijetila sam jedino dodatni glow i svježiji izgled kože.

FOREO UFO PAMETNA MASKA ZA LICE MAKE MY DAY

Drago mi je što tehnologija svakim danom sve napreduje i da smo u mogućnosti kod kuće odraditi sve više tretmana za koje smo prije morali izdvojiti puno više vremena, ali i novaca. Veselim se dolasku novih maski na tržište i isprobavanju funkcije hlađenja koja me možda i najviše zanima.

FOREO UFO dostupan je na linku gdje možete vidjeti i trenutnu cijenu.

Što vi mislite o beauty gadgetima? Je li vas FOREO UFO zainteresirao? Pišite mi! :)

*PR proizvod

Nema komentara