Pokreće Blogger.

Isprobala sam peel off lak za nokte!


Vječni problem lakova sa šljokicama je njihovo odstranjivanje. Potrebne su ogromne količine odstranjivača, vatica, a nerijetko dođe i do oštećenja nokatne ploče. Ideja o peel off laku mi se učinila genijalnom, no je li zaista funkcionirala?

Lak koji sam isprobavala je Catrice #peeloff glam easy to remove u nijansi 01 Stress Does Not Go Well With My Polish. Kao i sa svakim lakom koji ima šljokice, kako bi gustoća bila potpuna najbolje je nalakirati jedan sloj laka, a potom spužvicom nanositi šljokice (u ovom videu možete vidjeti kako se to radi). Nanijela sam preko laka i svoj uobičajeni nadlak.

Zanimalo me hoće li se lak skinuti prije nego što bih ja to htjela (odnosno hoće li izdržati pranje kose) i hoće li se skidati ravnomjerno, odnosno lako guliti s nokta.


Nažalost, prvi test nije prošao, čim sam oprala kosu, nadignuo se lak na jednome noktu. No, pranje ruku je izdržao tako da bih mu općenito procijenila trajnost do pranja kose (iako sam od nekih čula da traje i do 2 tjedna na noktima). Ako ste ga isprobali, a vama je trajao duže na noktima, javite mi tehniku!


Što se tiče skidanja, zaista se guli u jednome sloju i nije mi oštetio nokat. Super mi ideja da ne moram koristiti vatice i odstranjivače i dodatno isušivati nokte, a mogu imati šljokice na noktima kada to želim.


Zaključak testiranja je ako vam za neki događaj, ili fotkanje trebaju šljokice, a mrzite ih skidati, ovo je lak za vas. Ako tražite nešto dugotrajno, onda ipak pribjegnite klasičnim lakovima (jer upravo nanošenje laka sa šljokicama osigurava jako dugo vrijeme bez oštećenja laka).

Jeste vi ikada isprobali peel off lak za nokte?

Nema komentara