Pokreće Blogger.

[TRAVEL DIARY] Kako provesti jedan dan u Grazu?


U prošlosti sam vam pisala o svojim shopping izletima u Graz, a sada je na red konačno došao i centar grada. Odlučila sam provjeriti što se sve može vidjeti u jednome danu (s time da je u pitanju izlet autobusom) i vama napisati svoje dojmove i preporuke.

Po dolasku u grad, odlučile smo prošetati centrom i gubiti se po ulicama (onako kako je meni to i najdraže na putovanjima). Nismo koristile nikakav (javni) prijevoz budući da je sve lako dostupno i pješice te stvarno nema potrebe za njime.





Najprije smo ušle u trgovački centar Kastner & Öhler i popele se na najviši kat gdje se nalazi kafić, smješten na krovnoj terasi, idealan za vikend brunch (ali isto tako već pun u 10 ujutro kada smo tamo stigle). No, mi smo se penjale zbog vidikovca i pogleda s njega. Nalazi se na kraju terase i slobodno prošećite do njega iako niste gost kafića.




Nastavile smo šetnjom do Schlossberga, dvorca na vrhu brda iznad Graza. Možete se popeti uspinjačom, no mi smo išle stepenicama i uživale svako malo u pogledu na cijeli grad. Imam 100 fotografija s različitih razina i svaka je posebna, a ako imate vremena (i sreće da je toplo), sjednite na klupicu i uživajte. Na vrhu se nalaze restoran i kafić i mnoštvo mjesta s pogledom na grad, kao i nekoliko zanimljivih kipova.














Spustile smo se natrag u grad na ručak, a odabrale smo Glöckl Bräu kao željeni restoran. Jele smo bečki šnicl s bundevinim sjemenkama, džemom od brusnice i krumpir salatom te špecle sa sirom i salatom od zelja (jelo sa salatom je između 9 i 13€, pivo oko 4€). Nemojte otići u Graz, a da niste jeli tamo, bila bi to jedna velika šteta jer mi je ovo možda i najdraži ručak godine! Imaju i svoje pivo koje je odlično pa tako imate kompletni lokalni dojam.








Nakon malo shoppinga, prošetale smo i do Murinsela, otočića na rijeci Muri koji se ističe svojom konstrukcijom. Tamo se također nalazi kafić ako poželite nešto neobičniju lokaciju. Mi smo ipak odlučile posjetiti Cafe Sacher i pojesti komad torte (cijena je 6€), no sljedeći put kada ću ići biram drugo mjesto jer ovo zapravo i nije nešto posebno.





Vjerujem da se stigne vidjeti i više ako se sve pomno isplanira i ako želite posjetiti neki muzej, no mi smo htjele opušteni izlet i zaista smo uživale u danu. Isplati se otići jer ste autobusom tamo za 2 i pol sata (iz Zagreba) i imate dovoljno energije za lijepi razgled grada.

Jeste vi već bili i ako jeste, je li vam se svidjelo u Grazu? :)

Nema komentara