Pokreće Blogger.

Dove 1 Minute Super regeneratori


 Prije tri mjeseca u svoju rutinu uvela sam Dove proizvode, a osim Intensive Care linije koju svakodnevno koristim, tu su se našli i Dove 1 Minute Super regeneratori.

Čar ovih regeneratora krije se upravo u njihovom imenu, potrebno ih je ostaviti samo 1 minutu na kosi nakon što sto je oprali šamponom.

Sadrže aktivne sastojke za obnovu keratina i pomažu smanjiti vidljiva oštećenja kose. Meni je to značilo jako puno jer je u tom trenutku zbog kaosa u kojemu smo se našli prošlo već gotovo šest mjeseci od moje posljedjne posjete frizeru.

Postoje dva Dove 1 Minute Super regeneratora - Nourishing Oil Care i Intensive Repair. Oba su obogaćena arganovim i kokosovim uljem, no po djelovanju mi se čini da je udio ulja veći u Nourishing Oil Careu.

Nourishing Oil Care hrani suhu kosu kojoj treba dubinska njega, meni je bilo dovoljno koristiti ga jednom tjedno za vrijeme hladnijih dana, a kosa mi je bila meka i zaglađena.


Intensive Repair je nešto lakši i zbog toga pogodan za kosu koja nije jako suha, ali je oštećena. Zaglađuje površinu kose i čini ju mekom i podatnom, bez da ju otežava.



Oba regeneratora odlikuje divan miris, a nalaze se u tubama od 170 mL.

Jeste li ih možda isprobali?

*sponzorirani sadržaj

Nema komentara