Pokreće Blogger.

NOTD #2

Danas ću vam pokazati nail art koji je moguće napraviti uz dotting tool.

Dotting tool je mala spravica pomoću koje možete raditi točkice po noktima (ili crtati po njima) i ima ga za kupiti po ebayu, amazonu, a u dućanima kod nas imate od essence-a jedan dvostrani. Ja koristim essenceov stari koji ima samo jednu stranu i dosta mu je mali vrh, ako ste igdje kod nas vidjeli u dućanu neki veći, javite mi.
Ovako to izgleda:



Trenutno možete naći novi dvostrani essenceov dotting tool po cijeni od oko 17 kuna u drogerijama koje drže essence (Muller, dm, kozmo). Vrlo je jednostavno raditi s njim, napravit ću i jedan posebni tutorial kako.
Proizvodi koje sam koristila:
- Manhattan Pro shine base coat
- Bourjois so laque glossy 01 Oh so rose
- Bourjois 10 days anti-choc no chips 17
- Manhattan Lotus effect 45Q
- essence 106 free hugs
- essence 108 ultimate pink
- Essie romper room
- Essie style hunter





Za današnji nail art sam prvo nanijela dva sloja base coata (istog kao i prošli put) i kao bazu za nail art dva sloja Bourjois so laque glossy u nijansi 01 Oh so rose. Kao alternativu mogu navesti i essence 104 sweet as candy ili Essie ballet slippers. Važno je da bude neka my-nails-but-better nijansa. Nakon toga sam jednostavno na vrhove noktiju nanosila točkice raznim lakovima. Odlučila sam se za razne nijanse roze i crvene. Vi naravno možete napraviti šareni nail art u raznim bojama, ili isto ovakav jedan s nijansama neke druge boje. Evo i rezultata:


Sviđa li vam se? Radite li često s dotting toolom? :)

Nema komentara