Pokreće Blogger.

Recenzija - Makeup Revolution Redemption Palette ICONIC 2

Već dugo sanjarim o Urban Decay Naked paletama. Nažalost, uz studentski budžet si ih ne mogu priuštiti. Sigurna sam da je svima u ovoj krizi teško odvojiti preko 300 kuna za paletu sjenila. Stoga vam danas donosim recenziju jednog navodnog dupe-a palete Naked 2. Radi se o Makeup Revolution Redemption Iconic 2 paleti.

Sigurno ste već čule za Naked palete, a vrlo vjerojatno i za Iconic palete. Radi se o sjenilima neutralnih nijansi, usklađenih za mogućnost stvaranja velikog broja različitih lookova. Kako za dan, tako i za večernji izlazak. Nažalost ne mogu usporediti osobno ove dvije palete, no čitala sam mnogo usporedbi i mnogi kažu da je glavna razlika cijena i možda mala razlika u nekim nijansama sjenila. No, mislim da tu razliku možemo oprostiti. Krenimo na proizvod.

Sjenila su zapakirana u plastičnu crnu kutiju visokoga sjaja. Gornji dio je proziran na način da možete vidjeti sva sjenila. Sa stražnje strane su navedeni sastojci, što je vrlo pohvalno. Proizvod ima 14 grama sjenila koje biste trebali iskoristiti u roku 12 mjeseci nakon otvaranja.


I
Paleta sadrži 12 sjenila od kojih su samo 3 mat, ostale su shimmer nijanse. Osobno volim shimmer pa mi to ne smeta niti najmanje. Uz paletu dobijete i dvostrani aplikator za sjenila, no ja ga ne koristim.


Iako se čini da su mat nijanse nešto slabije, na oku su sasvim dovoljno pigmentirane i dolaze do izražaja. Sjenila se minimalno truse i to ovisno o nijansi. Smatram da je ovo sasvim dobra investicija za žene koje vole neutralne nijanse. Isto tako, ova paleta pristajat će svakoj boji očiju.
Paletu možete kupiti na Makeup Revolution stranici ili na domaćem Pink Panda webshopu s kojeg sam ja svoju naručila. Cijena na pinkpanda.hr je 45,90 kuna. Mislim da je ovo izvrstan primjer jeftinog, a kvalitetnog proizvoda.
Ocjena 5/5

Imate li iskustva s ovim paletama? Što mislite o nude looku? :)

2 komentara

  1. meni je nude look uvijek bio go to look. odlična recenzija. idem odmah naručiti. samo naprijed!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! :) Sigurna sam da nećeš biti razočarana :D

    OdgovoriIzbriši