Pokreće Blogger.

Recenzija - Catrice Absolute Nude

Evo još jedne nude palete sjenila. Smatram da ih nikad neću imati dovoljno jer su za mene to najbolje palete :).

Radi se o Catrice Absolute Nude paleti sjenila koju, malo za promjenu, možete kupiti u drogerijama koje drže Catrice (neke poslovnice Müllera, dm-a, Kozma). Cijena joj je oko 40 kuna. Za tu cijenu dobijete 6 sjenila količine 6 grama.




Pakiranje nije ništa posebno, no nije ni loše. Sadrži i aplikator kojim se ne koristim, ali je super kad ste negdje na putu i nemate sa sobom kistove. Još da ima ogledalo, gdje bi ovoj paleti bio kraj haha :). Sviđa mi se što se na stražnjoj strani pakiranja nalazi uputstvo za kombiniranje sjenila jer je to izvrsno za početnike u šminkanju koji se time malo muče. 

Ispričavam se unaprijed zbog mrvica po paleti, taman sam radila swatcheve pa je tako ostalo. :/




Paleta sadrži shimmer i satin nijanse. Bila bih sretnija kada bi bilo i mat nijansi, no Catrice je napravio posebnu mat paletu koju si moram nabaviti. Nijanse je lako kombinirati jer su neutralne. Meni je odlična za dnevne lookove, no mogao bi se napraviti i večernji.
Pigmentacija je dobra, jako sam zadovoljna obzirom da se radi o jeftinijem drogerijskom produktu. Jedina mana ove palete po meni je to što se dosta trusi. No, to mogu zanemariti jer je teško nać sjenila po toj cijeni da se ne truse.


Mislim da je omjer cijene i kvalitete vrlo dobar te bih ovom proizvodu dala ocjenu 4/5.

Jeste li isprobali ovu paletu? Volite li više neutralne ili jarke nijanse? :)


Nema komentara