Pokreće Blogger.

Recenzija - Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof

Zadnjih nekoliko tjedana, možda i mjeseci, čitam o ovom translucent puderu na svim mogućim blogovima. Budući da je ovaj vikend bilo 40% popusta na dekorativnu kozmetiku u Kozmu, odlučila sam ga isprobati. Moje dojmove saznajte u nastavku.

Inače ne pišem recenzije proizvoda koji su kupljeni dva dana prije, ali jučer sam odmah imala priliku testirati ga duže vrijeme pa vam želim odmah javiti svoja iskustva. Ali prvo, nekoliko općih informacija. Radi se o translucent puderu u kamenu koji na prvi pogled izgleda kao da ima dašak boje, ali stvarno je translucent i odgovarat će većini ljudi.


Dolazi u kompaktnoj crnoj kutijici koja je više manje stabilna, neće se otvoriti u torbi, no bojim se da bi se mogla ambalaža oštetiti jer poklopac mogu micati lijevo-desno. Unutra se nalazi i ogledalce što je veliki plus. Ne znam zašto u zadnje vrijeme kozmetičke tvrtke odustale od tih zrcala, meni su izuzetno praktična za po putu.



Proizvod sadrži 9 grama za cijenu od 41,90 kn, što je isplativo i nije skupo. Ja sam iskoristila i gore navedeni popust pa me ispalo još jeftinije. Sviđa mi se što je na ambalaži naveden i sastav:


Količinu proizvoda koju dobijete trebali biste iskoristiti u roku od 24 mjeseca. Na ambalaži je također navedeno da sadrži vitamin A i E.
Sama tekstura proizvoda je svilenkasta i ostavlja baršunast finish na licu. Obožavam taj efekt jer ne djeluje kao da mi je lice "cementirano" ili zabetonirano.


Lako se nanosi i blenda. Možete ga nanijeti i vrlo mekanim kistovima, kao što je na primjer Bipin kist za rumenilo (njime ga nanosim kako bih fiksirala korektor ispod očiju). Evo i swatcheva:



Jučer sam ga nanijela na područje T-zone koja mi se obično masti i fiksirala njime korektor. Nakon 6 sati mi se mrvicu zasjajio nos, ali nije izgledalo masno već više kao da imam neki lagani dewy puder. Nije skliznuo lica, a korektor je stajao na mjestu cijelo vrijeme (8 sati) i nije mrdao. Jako sam zadovoljna ovim puderom i svima bih ga preporučila, posebno osobama mješovite kože, kakva je i moja. :)

Jeste li isprobale ovaj proizvod? Koristite li inače proizvode za matiranje? :)







2 komentara

  1. Uuu bas mi treba puder u kamenu. Dosla si mi ko narucena! :)

    OdgovoriIzbriši