Pokreće Blogger.

New in #1 - Ikea, Essence, Garnier, L'Oreal...

Došao je dan za moj prvi new in. Nakupilo se par stvarčica koje bih vam htjela pokazati. Ako želite da neku posebno recenziram, obavezno mi javite. Mislim da će ovaj mjesec biti još koji ovakav članak, budući da lovim popuste ovih dana. :)
No, krenimo na posao.


Prve na redu su svijeće. Lijevo na slici možete vidjeti svijeću iz Ikee. Miriši po bobičastom voću i nisam sigurna je li dio stalne postave ili božićne. Cijena joj je oko 16 kuna. Desno na slici je Air Wick Essential Oils Infusion Sugar Apple & Warm Cinnamon. Meni je kombinacija jabuke i cimeta najbolji opis "božićnog" mirisa. Prekrasno miriši i osjeti se u cijelom prostoru. Mislim da joj je cijena oko 30 kuna, što je nešto skuplje, ali isplati se.






Palmolive aquarium tekući sapun me podsjeća na djetinjstvo. Mama ga je uvijek kupovala, a ja sam ga sada ulovila na akciji u Mulleru. Cijena mu je inače oko 17 kuna. Sigurna sam da su mnogi od vas isprobali ovaj sapun. Meni je dobar, služi svrsi i ne isušuje mi ruke.


Krećemo na kozmetiku. Ovaj šampon i regenerator su me naprosto oduševili otkada sam ih prvi put isprobala i morala sam ih ponovno kupiti. Radi se o novom Schauma Nektar Naehrpflege šamponu i regeneratoru koji sadrže cvjetni nektar. Neću puno otkrivati jer vam spremam nešto detaljniju recenziju. Cijena im je na akciji bila oko 10 kuna, što je prava sitnica.






Konačno sam kupila Garnier micelarnu otopinu. Zasad mi se jako sviđa, detaljne dojmove javit ću nakon nekog vremena. Ali mogu vam reći da zaista dobro skida šminku. Garnier BB kremu kupila sam mami, budući da meni i mojoj mješovitoj koži ne odgovara. Ona ima suhu kožu i koristi isključivo nju i jako je zadovoljna. Mislim da je ovo proizvod koji ili mrzite ili obožavate. :)


Garnier mineral deodorant Invisible kupljen ponovno. Ne brojim više koliko sam ih već potrošila. Jednostavno najbolji miris, nema bijelih, niti ikakvih drugih tragova po odjeći i uredno obavlja svoj posao. Moj HG proizvod što se tiče dezića.



Essence studio nails better than gel nails top sealer high gloss. Mrzim koristiti nadlak, ali ovaj je fenomenalan. Produljuje trajanje laka i daje predivan sjajni finiš. Cijena mu je oko 20 kuna. Uskoro više o njemu. :)



Za kraj, L'Oreal Collection Privee Pure Reds Blake ruž. Jedna predivna crvena mat nijansa, duboka i intenzivna, a opet jako nosiva. Recenzija samo što nije gotova, čekam samo bolje osvjetljenje za swatch na usnama. :)

To bi bilo to što se tiče ovog new in-a. Nije puno stvari, ali meni su ovo neke esencijalne bez kojih ne mogu. Svi proizvodi su odlični i kupila bih ih ponovno.

Jeste li možda isprobale neke od navedenih proizvoda? Volite li čitati ovakvu vrstu postova? :)







Nema komentara