Pokreće Blogger.

NOTD #9 - Essie Merry Mani Monday challenge - Schöne Bescherung - Christmas Special

Ispričavam se što malo kasnim s postom, imala sam dosta posla oko pripreme za Božić, no sigurna sam da razumijete kako je to. :) Došli smo i do kraja mog nail art - božićnog serijala.
Zadnja tema Essie izazova je Schöne Bescherung, odnosno lijepo darivanje.

Imala sam nekoliko ideja na ovu temu, ali na kraju sam se odlučila za ovu malo općenitiju. Ovo će biti i ujedno moj ovogodišnji božićni nail art pa se nadam da će vam se svidjeti. Manikuru mi je jako olakšalo korištenje novih točkalica i kistova koje sam naručila preko ebaya. :D

Koristila sam:
- Manhattan pro shine base coat
- Essence - 129 the boy next door (plava koja je nažalost izašla iz asortimana)
- Essie - Jiggle High Jiggle Low
- Essie - Bahama mama
- Essence - 109 off to miami
- Avon nailwear pro - deluxe chocolate
- Essence - 144 black is black
- Catrice tamnozelena
- točkalice raznih veličina (ebay)
- spužvica

Kao i uvijek nanijela sam jedan sloj baznog laka. Nakon toga sam nalakirala dva sloja plavog Essenceovog laka (kako bih dočarala noć). Na mali komadić spužve nanijela sam bijelog laka i lagano ga pritiskala na plavi lak (potpuno suh), tako sam pripremila snježnu podlogu. Zlatnim lakom nacrtala sam zvjezdice na korijene svih noktiju. Na srednji prst sam nacrtala malog snjegovića, a na prstenjak jelku i mali poklon. Na mali prst sam nacrtala još dva mala poklona, a na palac saonice. Bijelim lakom i točkalicom nacrtala sam još malo snijega po svim noktima. Jako mi se svidio ovaj nail art, jedino bih bila sretnija da sam imala malo svjetliju zelenu. 




Kako vam se sviđa rezultat? Kakve ćete vi nokte imati ove godine za Božić? Jeste li već sve spremile? :)

Nema komentara