Pokreće Blogger.

Avon Beauty Blog Day 2015


Sigurno već i ptice na grani znaju, no ako je netko ipak propustio - jučer se održao 3. Avon Beauty Blog Day i imala sam čast prisustvovati. :)

Prvo bih htjela zahvaliti svim organizatorima, posebno Avonu, Ani i Mireli, na ovako lijepome danu stvorenim samo za naš community. Vjerujem da su svi uložili ogroman trud i rad kako bi sve proteklo ovako divno.
Event je održan u Restoranu Spoon, u Hypo Centru. Prostor je krasno uređen, ima terasu i bilo je mjesta za preko 100 beauty blogerica.
Kako sam ujutro imala kolokvij, kasnila sam na događanje i propustila Avonovu, Aninu i Foreo prezentaciju i stigla točno na Avon sweet break, gdje sam imala priliku kušati fine slastice koje je spremila Jelena s Chloe's cake lab. Nažalost, nemam sliku jer sam se prekasno sjetila izvaditi fotić (bilo mi je bitnije kušati sve haha).
Nakon stanke, nastavili smo slušanjem Biobazine prezentacije o njihovoj novoj linij kozmetike s peršinom. Da, dobro ste čule, peršin! :) Dobile smo i neke stvari kako bi ih mogle testirati, što ćete vidjeti u budućem new in-u.


Kasnije smo imale otvorenu raspravu s beauty brendovima u kojoj je glavna tema bila plaćanje blogerskih usluga. Što vi mislite, koje stvari bi trebalo naplaćivati? Meni je bilo zanimljivo čuti mišljenje brendova i drugih blogerica. To je ipak jedna kompleksna tema o kojoj treba razgovarati, ali još uvijek nisam sigurna što mislim o svemu tome.
Nakon razgovora, potrčale smo na ručak. Bilo je tu svega - od lignji, piletine i rižota, do kulena i pršuta. Švedski stol koji sama ne bih mogla bolje složiti. Hrana je bila izvrsna i uživale smo u svakom zalogaju. Moj desert bilo je voće umoćeno u čokoladnu fontanu (koja nažalost nije radila :().


Foreo je imao svoj štand na kojem smo mogle isprobati njihov uređaj za čišćenje lica. Isprobala sam ga na ruci i moram priznati da ga želim isprobati i na licu :). Nažalost, mislim da bi to za moj džep bila prevelika investicija. Biobaza, Maybelline, Matrix i Avon imali su također štandove na kojima smo mogli pogledati neke njihove proizvode.
Uslijedilo je proglašenje najbolje beauty blogerice 2014. Sasvim zasluženo, nagrada je pripala Sari sa Sara's Magical World - predivna cura s kojom sam se imala priliku družiti jučer i još jednom joj čestitam svim srcem!


Kako je meni ovo bio prvi BBD, bila sam jako uzbuđena i prestrašena jer nikoga nisam znala. No, vrlo brzo upoznala sam mnogo blogerica. Većinu dana provela sam sa već spomenutom Sarom, Tonkom s Blog by Principessa i Nikolinom s Nyx's Cutie Pies :). Cure su jako drage, simpatične i vesele. Iznimno mi je drago što sam imala priliku družiti se s njima jer upravo njihove blogove inače čitam. Evo i par fotkica :).


 Nikolina i ja :)


 Tonka i ja :)



Kušale smo Haagen- Dazs sladoled i još uvijek mi nije jasno zašto ga inače nigdje nema za kupiti. :(
Za kraj vam želim pokazati koliko toga smo dobile od sponzora (još jednom puno hvala!), a sadržaj vrečica ćete imati priliku vidjeti u sljedećem new in-u, jer bi inače ovaj post bio jednostavno predugačak. :)


Bilo mi je iznimno drago prisustvovati i upoznati toliko novih ljudi :). Veselim se sljedećem susretu, pogotovo Tonki, Sari i Nikolini! :)

Broj komentara: 6

  1. Predivna matea! Jedva cekam new in da vidim sta si sve dobila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi je drago da smo se upoznale. Definitivno trebamo nastaviti druženje i na kavama :D Slike ću ti sigurno maznuti kad ću pisati post, ali neću se praviti da su mojih ruku djelo, obećajem :Đ
    I da, još samo jedna stvar - Peršin nije samo za juhu! :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni :D ma slobodno, posluži se :P
      Haha tako je! Peršinom protiv neobuzdane kože :)

      Izbriši
  3. Jooj, vidiš da nismo tako opasne ;) Drago mi je što ti je bilo lijepo, i nadam se da neće biti sad da se samo jednom godišnje vidimo :) Hjoj, i ja se bacam na pisanje posta sa svojim dojmovima :) :) A fotkicu ću isprintati i u album staviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da ćemo se vidjeti puno češće :) Baš sam si mislila da bi bila dobra ideja izraditi neke slike za promjenu i mislim da će ova zajednička biti odličan početak :D

      Izbriši