Pokreće Blogger.

Recenzija - Garnier Body Repair Restorative Nourishing Balm 20% Glycerin



Je li vam se ikada dogodilo da ste na neko vrijeme jednostavno zaboravile na losione, mlijeka i slične mazalice za tijelo? Moram priznati da se meni prečesto događa, a posljedice su neugodna svrbljiva područja na koži.

Znam dobiti crvene flekice po rukama koje su izrazito isušene, svrbe i stvaraju nelagodu. U takvim trenucima posežem za izuzetno hranjivim mazalicama u nadi da će taj neugodan osjećaj što prije proći. Danas sam vam odlučila pričati o jednom balzamu koji me uvijek spasi u takvim situacijama. Radi se o Garnierovom balzamu s 20% glicerola - alkohola koji služi kao sredstvo za zadržavanje vlage. Ovo je prvi put da sam naišla proizvod s visokom koncentracijom glicerola i zato me još više zanimalo kako će djelovati na moju kožu.


Proizvod dolazi u crvenoj tubi koja sadrži 200 ml balzama. Može se lako dozirati i neće ga izaći previše kada ga želite istisnuti iz ambalaže. Cijenu nažalost ne znam jer je ovo bio poklon koji je došao u setu s balzamom za usne i kremom za ruke, ali ću je prvom prilikom provjeriti u trgovini i javiti vam. :) Preporučeno je da proizvod potrošite u roku od 12 mjeseci nakon otvaranja, što je zapravo standardno za losione.


Na stražnjoj strani možete vidjeti sastojke (slika iznad). Sviđa mi se što je glicerol zaista visoko na popisu, kao i shea maslac - tvari koje pomažu i hidrataciji kože. Moram napomenuti da proizvod sadrži silikon (dimethicone), kao i parfem koji bi mogao iritirati osjetljivu kožu. Zapravo sam zadovoljna sastavom jer se radi o drogerijskom proizvodu.





Balzam je bijele boje i relativno guste teksture. Dosta je mastan i upija se sporo pa bih vam preporučila da ga koristite prije spavanja. Što se tiče samog djelovanja, mogu reći da sam osjetila smanjenje osjećaja zategnutosti kože nakon vrlo kratkog vremena. Svakodnevnim nanošenjem sam uspjela gotovo eliminirati izrazito hrapavu kožu na laktovima što me je ugodno iznenadilo. Izrazito je hranjiv i imam dojam da ne djeluje samo površinski jer mi koža ostane dulje vrijeme u dobrom stanju. Nije mi izazvao nikakve probleme na koži. Ne koristim ga za cijelo tijelo jer mislim da je za to jednostavno prehranjiv, iako bi možda nekome tko ima izrazito suhu kožu odgovarao i na taj način. Znam ga koristiti i u vrlo tankom sloju na nogama kada primjetim da mi je koža postala suha, pogotovo zimi. Inače mi savršeno odgovara za lokalnu upotrebu i nastavit ću ga koristiti na taj način.

Miris je vrlo ugodan iako moram priznati da ne ga ne znam opisati haha. Nisam baš vješta u opisivanju mirisa, osim ako su neki voćni.
Preporučila bih ovaj proizvod osobama koje imaju izrazito suhu kožu, ili suhe dijelove kojih se nikako ne mogu riješiti. Isto tako i ljudima poput mene koje se sjete njege kože kada je već prekasno pa traže proizvod koji će im u vrlo kratkom roku pomoći. :)

Jeste li isprobali možda ovaj balzam? Što mislite o Garnierovim proizvodima za njegu tijela? Želite li češće čitati o preparativi? :)

Nema komentara