Pokreće Blogger.

Recenzija - Catrice camouflage cream


Danas ću vam pričati o jednom malome čarobnjaku koji me spašava svakodnevno.
Najčešće kada se ujutro probudim nisam raspoložena za šminkanje pa stavim samo korektor i izletim iz kuće, ali problem je što moji dosadašnji korektori nisu dovoljno prekrivali prištiće. O Catrice kamuflaži čitala sam jako puno i vidjela jako puno pozitivnih recenzija pa sam se odlučila na kupnju. Moram priznati da sam bila skeptična, ali kako se ispostavilo - bez razloga.

No, krenimo od osnovnih informacija. 
Proizvod dolazi u crnoj plastičnoj teglici s prozirnim poklopcem. Nije nešto pretjerano čvrsta, ali je dovoljno čvrsta da izdrži nošenje u torbi. Nekima se neće svidjeti što je u teglici jer ovo može biti dosta nehigijenski, ali uz korištenje sintetičkog kista i taj problem nestaje, a i lakše je doziranje i nanošenje.





Preporučena cijena je 24,90 kuna i možete je pronaći u dm-u, Mulleru i Kozmu. Dostupna je u tri nijanse, a ja koristim najsvjetliju 010 Ivory. Sadrži 3 grama proizvoda koje trebate iskoristiti u roku od 6 mjeseci.
 
Sastojci:
 RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, TALC, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CERA ALBA (BEESWAX), PETROLATUM, SILICA, PARAFFIN, PROPYLENE GLYCOL STEARATE, OZOKERITE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ALLANTOIN, TOCOPHEROL, PEG-8, ASCORBYL PALMITATE, BHT, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Ovaj proizvod je dosta tvrd, ali se topi pod prstima (postaje kremast) i tako se lakše da razmazati. Ja ga koristim sintetičkim kistom i funkcionira mi i tako, jedino nekad rubove izblendam prstom.
Nanosim ga ciljano na prištiće i manje nepravilnosti. Ne bih ga koristila za podočnjake jer mislim da je pretežak za takvo što i da bi se uvukao u borice, a možda i isušio to osjetljivo područje.
Nijansa koju ja imam malo vuče na žuto, ali se da izblendati dovoljno dobro da pristaje i drugim podtonovima.

Niže na swatchu možete vidjeti prvo običan swatch, a onda snagu prekrivanja crne olovke za oči i crvenog ruža (naneseno je više slojeva i nije naročito izblendano da vidite bolje boju) :


A ovdje možete vidjeti kako prekriva prištić na mome licu na koje  prethodno nisam nanijela podlogu:


Kao što možete vidjeti, ovaj korektor prekrio je čak i madež. Bez većih napora prekriva crvenilo i tamnija mjesta na koži. Nije mi izazvao nikakav dodatni nered na licu što mi je jako važno, pogotovo kod korektora (jako lako reagiram na proizvode za lice :( ).
Što se tiče trajnosti, ona je negdje oko 5 sati, ovisno o tome koliko vam je masna koža. Voljela bih da je možda mrvicu trajniji rezultat, no za ovu cijenu je odlično, a i nije problem popraviti korektor tu i tamo.
Sigurno ću Catrice kamuflažu ponovno kupiti jer je razlog zašto se više ne živciram kada ugledam prištić na licu. Mogu vam je toplog srca preporučiti jer meni olakšava svakodnevnicu. :)

Jeste li isprobale ovakve korektore? Koristite li isti korektor za podočnjake i za nepravilnosti? Pišite mi :)

Broj komentara: 6

  1. Imam i koristim baš za takve stvari poput ožiljaka i akni, nikako ne na podočnjake jer isušuje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što se slažemo. :D Za podočnjake koristim tekuće korektore, ali mislim da je moj trenutni razlog zašto dobivam prištiće u tom području.:(

      Izbriši
  2. Volim i koristim već duže :) Odličan mi je i Bourjois healthy mix u tubici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odličan i Maybelline Fit me, jedino sam fulala nijansu pa ću sljedeći put isprobati najsvjetliju :)

      Izbriši
  3. Imam i jako volim ovaj proizvod, koristim ga i na podočnjacima, jer su užasni i tamni, a ništa mi drugo ne pomaže, nažalost :/ nemam velikih nepravilnosti na licu i osim podočnjaka, rijetko šta imam za pokriti, ali volim da imam "za svaki slučaj" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, ali dobro onda da ti bar ovo funkcionira :)
      Inače ni ja nemam neke nepravilnosti, ali zna se tu i tamo naći prištić pa je bolje imati kod kuće :D

      Izbriši