Pokreće Blogger.

New in #3


Dragi moji, želim Sretan Uskrs svima onima koji ga slave! :)
Kako je danas blagdan, mislila sam da bi bilo lijepo da imate nešto za čitati dok se opuštate. :D




 Ja sam se umorila od silnih priprema za Uskrs i mislim da ću ovih dana samo jesti. :P 

Već sam vam rekla da sam ove godine prisustvovala Avon BBD-u i spomenula sam da smo dobile mnogo proizvoda od sponzora. Ovom prilikom vam ih želim pokazati, a vi mi recite o kojim proizvodima želite znati više. :)
Na kraju posta je i nešto što sam dugo željela i konačno kupila. <3

Ziaja nas je počastila s najviše proizvoda i već marljivo isprobavam neke od njih.


Dobile smo goat's milk day cream*, Natural olive micellar water*, Creamy shower soap argan oil*, natural argan oil protective body lotion* i goat's milk hand&nail cream*. Isprobala sam sve osim micelarne i kreme za lice (ona ide mami jer više odgovara njenoj koži) i zasad sam zadovoljna. Imam namjeru pisati o nekim od ovih proizvoda, a vi mi recite koji vam se čini najzanimljiviji i jeste li možda već probali koji. :)

Biobaza je predstavila svoju novu liniju s peršinom koja nam zapravo dokazuje da "Peršin nije samo za juhu" :).


Radi se o clean-it-all! gelu za umivanje* i lift-it! antioksidativnom fluidu* koji sadrže peršin i boražinu. Namijenjene su za sve tipove kože (prema tome sam bila skeptična), a moram priznati da mojoj mješovitoj dehidriranoj koži odlično funkcioniraju. Mene najviše oduševljava što je ovo prirodna kozmetika koja mi odgovara jer do sada nisam imala dobra iskustva s njom. Svakako ćete čuti više o ovim proizvodima nakon određenog perioda :).

Organizator ovog događaja, Avon, također nam je dao mnoštvo poklona raznih namjena.



Tako su se u mojoj vrečici našli nailwear pro+ lak za nokte u nijansi Savage*, deep violet kohl eye liner*, Hidrokolor Indulgence ruž u nijansi Rose Bouquet*, krema za lice iz nove linije s Chia sjemenkama nutraeffects gel cream light* i čarape* iz njihove kampanje borbe protiv raka dojke.

Maybelline je također bio sponzor ovogodišnjeg BBD-a i počastio nas je na moje oduševljenje Lash Sensational maskarom*.


Foreo, relativno novi brend iz Švedske, predstavio nam je njihov inovativni čistać lica - Luna i Luna mini. Jako me zanima poboljšava li ovaj uređaj stanje kože i možda jednoga dana skupim novce za njega.

Nas su počastili slušalicama* i torbom za plažu* koja nije na slikama jer ju nisam stigla napuhati (da, na napuhavanje je haha).

Još je jedan brend mislio na nas - Matrix. Moram priznati da sam tek nedavno čula za njega i saznala sam da je dio L'Oreala. Frizerski u kojem sam se neki dan šišala koristi njihove proizvode i čini mi se ok, ali naravno jedno pranje ne može reći mnogo o proizvodu.


Koliko sam skužila, sve su blogerice dobile različite stvari, a ja sam dobila Hydrasource Hydra- Seal Spray*. Koristi se tako da se nanese na mokru kosu i ostavi, a onda se nastavi sa stiliziranjem. Još ga nisam isprobala pa ne mogu reći kakav efekt daje, ali ako želite znati više, javite mi! :)

Za kraj, WMF Kult X Mix&Go blender, kojeg sam neuspješno tražila po Austriji jer je bio rasprodan svugdje (kod nas tada nije bio dostupan), a sada je stigao u Müller gdje sam ga ulovila na sniženju. :) Ne možete ni zamisliti koliko sam bila sretna, budući da tražim ovakav blender već jako dugo. 



Stabilan je, mali i ne zauzima puno prostora, praktičan je za brzinsko pripravljanje smoothie-a i naprosto predivan. Možete se veseliti postu s receptima za meni omiljene kombinacije voća u smoothie-u. :D

Što kažete na ovaj new in? Zanimaju li vas neki proizvodi detaljnije? Kako provodite današnji dan? :)

*PR uzorci

Nema komentara