Pokreće Blogger.

[GRUPNA RECENZIJA] Afrodita ljetni noviteti


Afrodita je ovo ljeto za sve nas pripremila mnoštvo noviteta koje sam imala priliku isprobati pa sam svoje dojmove odlučila podijeliti s vama kroz mini recenzije.
1.Shave&Shower i Secret Garden Lovely Roses gelovi za tuširanje
Odmah ću vas obavijestiti da gelove za tuširanje više ne mogu recenzirati podrobno kao prije jer sam primijetila da mi sulfati u njima strašno smetaju pa sam se u potpunosti prebacila na gelove bez njih, tako da sam i ove isprobala samo par puta i mogu vam reći moje prve dojmove.

Shave&Shower gel ima dosta intenzivan, meni muževan miris, iako mi se možda samo čini, no to mi ne smeta jer takvi mirisi znaju puno bolje osvježiti od slatkih.
Ima dualnu funkciju pa se koristi kao obični gel za tuširanje, ali i kao gel za brijanje što je dosta praktično jer ne znam kome je drago imati 15 različitih proizvoda u kupaoni i svaki put ih koristiti sve. Ja sam uvijek za uštedu vremena pa mi je ovo super.
Gel je dosta gust i lijepo se nanosi na kožu, a britvica onda lako klizi po njoj i brijanje postaje posao od trajanja minute.
Sadrži ulje argana i makadamije koji djeluju njegujuće na vašu kožu, a zbog kojih i brijanje bude lakše.

Secret Garden Lovely Roses gel je obični gel za tuširanje, no miris je ono što ga razlikuje od drugih. Naime, nikada nisam isprobala gel koji miriši tako čisto i tako prirodno po bijelim ružama, kao da ste zaista u vrtu. Nema sintetski miris zbog čega mu dajem veliki plus.


Sastav Shave&Shower:


Sastav Secret Garden:


2. SOS Tropical Spray i Calming gel
Ova dva proizvoda su mi najviše pomogla ovo ljeto jer imam osjećaj da je ove godine komaraca znatno više, nego prethodnih. Dodajte tome i učestale šetnje Jarunom koji je raj za komarce i imate recept za 1000 uboda.

SOS Tropical Spray štiti od komaraca, a baziran je na prirodnim sastojcima. Do sada sam izbjegavala sve te silne repelente koje reklamiraju na televiziji jer su mi djelovali kao koktel opasnih sastojaka koje ne želim na svojoj koži, no u ovome se većinom nalaze biljna ulja čiji mirisi djeluju kao repelenti. Miris proizvoda je dosta intenzivan i citrusan, no ne i umjetan i nepodnošljiv kao kod nekih drugih. Komarci me nisu pikali na mjestima gdje sam ga nanijela, tako da ima palac gore od mene.

SOS Calming gel je bio moj prijatelj kada nisam bila zaštićena repelentom pa su me male zvijeri ispikale i učinkovito je smanjivao osjećaj svrbeža. Postala sam jako osjetljiva na ubode komaraca pa mi je ovo dobro došlo jer je smirilo reakciju. Koristila sam ga i kada sam izgorjela po ušima na moru (da, glupa sam, ali kao izgovor mogu navesti da je ovo prvi put da sam imala svezanu kosu na moru, nesvjesno) i tada je smanjio osjećaj peckanja.


Sastav Tropical Spray:


Sastav Calming gel:


3. Krema za sunčanje za lice SPF 30
Ova krema za lice sa zaštitnim faktorom ne mora vam služiti samo za ljeto i more, već i za svakodnevnu zaštitu zbog svojih svojstava. Brzo se upija, ima ugodan, blagi miris i ne djeluje masno na licu. Matirala sam ju samo puderom u kamenu i solidno se držala. Iako nije baš kao uobičajena hidratantna krema, sasvim je u redu za moju mješovitu kožu.
Koristila sam je i na moru, a nisam izgorjela pa je ispunila i svoju glavnu funkciju, zaštitu od sunčevih zraka. Ne sadrži alcohol denat, sastojak koji je za mene problematičan u svim kremama za lice (bile one sa ili bez SPFa) i nije mi isušila kožu. Ne ostavlja bijele tragove što možete vidjeti i na slici niže, nakon što sam je razmazala na ruci.


4. Bronze Skin ulje i pekmez za ubrzano tamnjenje bez SPF zaštite
Proizvode za ubrzavanje postizanja tamnijeg tena počela sam koristiti tek prošle godine kada su preplavili naše tržište i sada kada sam ih otkrila, ne mogu bez njih. Važno je napomenuti da ovi preparati ne sadrže SPF pa obavezno prije njih nanesite na kožu kremu sa zaštitnim faktorom i pustite je da se upije.

Bronze Skin ulje ima dobar raspršivač, lako se nanosi i razmazuje, a upija u trenu (što nije slučaj s nekim drugim uljima koje sam koristila). Ponaša se gotovo kao suho ulje, iako to nije. Ima i sitne šljokice zbog čega bočicu trebate protresti prije uporabe, a one daju lijepi sjaj vašoj preplanuloj koži. Ovo ulje slobodno možete koristiti i kod večernjih izlazaka kako biste zablistale.
Koristila sam ga dok sam se sunčala u vrtu i dobila sam pristojnu boju za tih par dana, ako uzmemo u obzir da sam bila prosječno sat i pol na suncu. Proces je svakako bio ubrzan, a vjerujem da bi na ljetovanju došao i do svog maksimuma.

Bronze Skin pekmez je prvi pekmez za ubrzano tamnjenje koji sam ikada koristila i iznenadila sam se kada sam shvatila da zaista ima teksturu poput marmelade. Na suncu nešto omekša pa ga je lakše razmazati. Koristila sam ga na jednodnevnom izletu u Crikvenicu i dobila lijepu boju (tragovi od kupaćeg su se vidjeli), ali bih ipak preporučila da ga ne koristite na plažama sa sitnim pijeskom. Naime, ovaj pekmez vašu kožu obavije jednim zaštitnim slojem zbog čega ga ne morate ponovno nanositi kada izađete iz mora, ali se na njega nažalost lijepi pijesak pa to može stvoriti manju nervozu.
Moj savjet je koristiti ulje na pješčanim, a pekmez na kamenim plažama/bazenima.
Oba proizvoda imaju prekrasan miris kokosa koji će vas pratiti cijeli dan.


Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? Koji su vaši najdraži ljetni proizvodi ove godine? Koristite li pekmeze/ulja za ubrzano tamnjenje? :)

*PR proizvodi

4 komentara

  1. Probala sam Bronze skin ulje i super je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Secret Garden Lovely Roses gel mi izgleda predivno kupila bih ga ako ništa drugo samo zbog ambalaže :D

    OdgovoriIzbriši