Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Avon Liquid Chrome eyeliner - Bronze, Shimmering Silver, Shimmering Amber


Avon ne prestaje s novitetima (i novim nijansama), a meni je pripala čast isprobati nove metalik tuševe. Svi znamo da je metalik efekt ove sezone in (znamo kome trebamo zahvaliti na tome) pa vjerujem da će uskoro ovakvi tuševi preplaviti tržište, ali zašto i ne kada su lijepi?
Metalik nijanse su pravi statement u kojem god se obliku koristile. Upravo zato treba biti oprezan i ne pretjerati jer ćete inače nalikovati limenom čovjeku iz Oza. :D
Sasvim jednostavnu odjevnu kombinaciju i makeup look možete dići na višu razinu tako da nanesete jedan od ovih tuševa.
Tuševi? Nekome se smuči na samu pomisao nanošenja, javlja se strah od krivudavih linija, predebelih crti i slično (znamo svi na što ciljam :D). No, s ovim tuševima čak ni ja ovako smotana nisam imala problema. Ne znam je li do aplikatora, ili do formule, ali crtu s njima napravim bez ikakvih problema. Jedini moj savjet je da ih nanesete prije maskare jer će vam inače završiti i na trepavicama (vidjet ćete na fotki ispod).


Ovi tuševi su odlične pigmentacije (uz jednu iznimku), srednje guste formule i duge trajnosti. Meni su trajali na kapcima do skidanja šminke (uz nanošenje baze za makeup i fiksiranje puderom u kamenu), a ne znam kako bi se držali na masnijim kapcima.
U kampanji 13/2016 dostupni su po cijeni od 45 kuna.

Shimmering Amber je moja najdraža nijansa i vidjet ćete je dolje na fotografijama, lijepa zlatna s primjesama narančaste koja doslovno zapali vaše oči. Ako trebate tuš za novu godinu (ili slične prigode), onda je to ovaj.

Bronze je nijansa kojoj sam se najviše veselila jer obožavam bakar, no nažalost me razočarala pigmentacijom. Ne znam je li samo do mog primjerka, ali Bronze ne postiže punu pigmentaciju na oku koliko se ja trudila, ostavlja prazna mjesta i samo se vuče po kapku. Nadam se da sam ja samo naletjela na loši primjerak jer je boja prekrasna.

Shimmering Silver je tamnija srebrna jednake kvalitete kao i Amber. Uz obični smokey će izgledati odlično.




Koristite li tuševe neobičnih nijansi, ili se držite crnog? Sviđaju li vam se ovi? Što kažete na novi metalik trend u svijetu mode i kozmetike? :)

*PR proizvodi

3 komentara

  1. U posljednje vrijeme sam opsjednta tuševima u boji i baš mi se sviđaju ovi, već stavljam na popis :)

    OdgovoriIzbriši