Pokreće Blogger.

[VIDEO] Adventiranje s Classified Beauty - Božićni Makeup Tutorial


Na redu je novi video u serijalu Adventiranje s Classified Beauty i ovaj put sam vam odlučila pokazati svoj božićni makeup.

Look je jednostavan i klasičan božićni jer su mi takvi i najdraži. Ako želite drukčije, možda malo zanimljivije lookove javite mi to u komentarima. Isto tako bih bila jako sretna kada biste mi u komentarima napisali kako vam se čini način snimanja videa i što biste voljeli da sljedeći put bude drukčije.
Nadam se da ćete ipak biti zadovoljni mojim prvim tutorialom, a ja ću se potruditi da svaki sljedeći bude još bolji.




Proizvodi koje sam koristila:

LICE:
Aura Perfect Base face primer
Catrice All Matt plus 010 Light Beige
Aura Correct me! 305 cool ivory
Catrice Camouflage cream 010 ivory
Catrice Prime and Fine Mattifiying powder waterproof 010 translucent
Aura Illuminate me! Sunlight
Aura highlighter Satin texture 220 Moonlight

OČI:
Catrice Prime and Fine eyeshadow base 010
Makeup Revolution Iconic 2 eyeshadow palette
Sleek Storm palette
Essence The False Lashes Mascara Dramatic Volume Unlimited
Catrice Eyebrow stylist 020
Essence Eyebrow stylist set 02 natural blonde style

USNE:
Essence olovka za usne 14 femme fatale
L'Oreal Pure Reds Blake





Sviđa li vam se ovaj look? Kako se vi šminkate za Božić? :)

Nema komentara