Pokreće Blogger.

[GRUPNA RECENZIJA] Dr.Hauschka dekorativna kozmetika


Kao što sam vam već rekla, prva sam blogerica u Hrvatskoj koja je isprobala nekoliko proizvoda nove Dr.Hauschka dekorativne kozmetike. Danas vam donosim swatcheve, dojmove i look koji sam kreirala uz njihovu pomoć pa svakako čitajte dalje ako ste zainteresirani za prirodnu (dekorativnu) kozmetiku.


Dr.Hauschka dekorativa doživjela je veliki redizajn i proširenje asortimana pa tako sada broji 83 proizvoda, zapakiranih u vanjsku ambalažu na kojoj možete naći sastav (osim kod olovki, ali sastavi svih proizvoda su navedeni na web stranici).
Primarna ambalaža sada izgleda puno privlačnije u obliku trokuta i tamnoplavoj boji. Mana je jedino slabo iskorištenje prostora kod rumenila i sjenila, mislim da bi bilo bolje da su umjesto kista (koji je zauzeo velik prostor) napravili jednostavno manje i zgodnije pakiranje, no to je samo mala zamjerka.
Pakiranja se lako otvaraju, ali i dobro zatvaraju uz zvuk klika pa se ne morate bojati da će se otvoriti u torbici, a imaju i ogledala koja su mi u zadnje vrijeme sve korisnija kada sam cijeli dan na nogama jer ne moram nositi dodatno sa sobom.
Kako su svi proizvodi izrađeni od prirodnih sirovina (među kojima je mnoštvo biljaka), svi su ugodnog, biljnog mirisa koji me pozitivno iznenadio pri prvom korištenju.


1. Tekuća podloga - 01 macadamia
Na našem tržištu dostupno je 5 nijansi novog tekućeg pudera, a nijansa koju sam ja isprobala najsvjetlija je. Iako je svijetla, ipak je pretamna za moju blijedu put, ali će biti idealna kada ulovim malo proljetnog sunca. Čak i ovako se mogu provući s njom jer je blagog prekrivanja pa se dosta dobro prilagodi koži.
Dewy je završetka pa je najbolji izbor za suhu i normalnu kožu, a kod mješovite će biti potrebno matiranje t zone (odnosno masnijih dijelova lica). Masnoj koži ipak ne bih preporučila ovu podlogu jer će se koža prebrzo zasjajiti.
Lijepo sjeda na lice i lako se blenda, nije se nakupljala u boricama i nije isticala suhe dijelove na mom licu. Može se nanositi prstima, spužvicom i kistovima ovisno o željenom stupnju prekrivanja, a ja najradije koristim spužvicu jer tako dobijem prirodan i još blistaviji završetak. Voljela bih da je malo jačeg prekrivanja, ovako je najprikladniji za čist ten i svaki dan.
Na mojoj koži je uz fiksiranje puderom u kamenu izdržala nenormalan radni dan od 12 sati bez da je nestala s određenih dijelova, jedino se zasjajila što se može riješiti nanošenjem malo pudera u kamenu. Izjednačava ten i čini dobru podlogu za nanošenje drugih kremastih i proizvoda u kamenu.






2. Duo rumenilo - 01 soft apricot
Novost su i duo rumenila koja su dostupna u 3 kombinacije. Moja kombinacija sadrži peachy nijansu koju koristim kao rumenilo i svjetlucavu, svijetlu nijansu koju koristim kao highlighter pa je ovo ujedno i 2 u 1 proizvod što ga čini isplativijim.
Rumenilo je dosta pigmentirano pa ga nanosim mekanim kistom rjeđih dlačica kako ne bih pretjerala, a highlighter kistom za blendanje sjenila koji je prevelik za moje kapke. Rumenilo oživi lice i vraća mu dimenziju, a highlighter dodatno naglašava jagodice svojim sjajem. Highlighter sadrži sitni shimmer i dosta je blag pa je idealan za svakodnevno korištenje, ili za prirodniji izgled. Možete ga koristiti i u unutarnjem kutu oka kako biste otvorili pogled.
Oba proizvoda lako se blendaju i traju na mom licu do skidanja šminke, s time da lagano blijede kroz dan što je uobičajeno kod mene.







3. Transparentni puder - 00 translucent
Transparentni puderi u kamenu vrlo su popularni zadnjih nekoliko godina i gotovo su potpuno potisnuli obojene pudere jer ovi odgovaraju svakom tenu pa se ne morate mučiti oko odabira prikladne nijanse.
Odmah ću naglasiti da ovaj puder nije namijenjen matiranju, već fiksiranju tekuće podloge i izjednačavanju tena. Fino je mljeven pa na koži zaista djeluje transparentno i ne ostavlja nikakvu nijansu, iako je u pan-u obojen. T zona mi se s njim zasjaji već nakon 2 sata pa nju fiksiram matirajućim puderom kao i inače, a na suhe dijelove lica nanosim ovaj puder jer se ne lovi za njih, a omogućuje mi ravnomjerno nanošenje drugih proizvoda u kamenu poput rumenila i highlightera.




4. Trio sjenila - 02 jade
Oko sjenila sam bila dosta skeptična jer znam koliko je teško dobiti intenzivnu pigmentaciju koristeći isključivo prirodne pigmente. No, na mojim kapcima intenzitet je sasvim solidan. Uz pomoć ovog trija lako mogu napraviti i dnevni i noćni look, iako bih savjetovala da ga kombinirate s jednim mat sjenilom (Dr.Hauschka ima paletu s 4 mat sjenila) za pregib. Ja ga koristim i bez njega, a rezultat možete vidjeti dolje u gotovom looku.
Nijansa jade je kombinacija vanilije, zelene i smeđe, a sva sjenila sadrže shimmer. Koristim ih tako da vaniliju nanesem na cijeli kapak, smeđu u pregib i na vanjski kut oka, a zelenu na sredinu. Kada želim dnevni look izbacim zelenu i uz pomoć dva sjenila kreiram jednostavnu kombinaciju u tren oka. Sjenila su fino mljevena i lijepo se blendaju i nisu flekava na kapcima. Trajnost na kapcima bez baze je osrednja, a s bazom se drže 6-7 sati dok se ne počnu nakupljati u pregibu i lagano blijediti.





5. Volume maskara - 03 violet
Samo sam jednom u životu imala obojenu maskaru, a bila je također ljubičasta jer je to boja koja ističe zelene oči. Kada sam vidjela da sam dobila novu ljubičastu maskaru bojala sam se da ne bude ona kričava kakve su bile popularne u devedesetima, no na svu sreću, ovo je maskara koja ima crnu bazu, a ljubičast odsjaj pod određenim kutem svjetla.
Na slici nisam uspjela pretjerano uloviti ljubičastu komponentu, ali to vam i govori koliko je decentna i nosiva za svaki dan. Tek oni koji će vas duže gledati u oči će primijetiti dašak ljubičaste, a to mi je zapravo jako intrigantno i zanimljivo.
Maskara daje lijep volumen i naglašava trepavice bez da ih slijepi i ne stvara grudice. Drži trepavice uvijenima cijeli dan (nakon što ih uvijem uvijačem, kao i uvijek) i što me najugodnije iznenadilo - čak ni nakon 12 sati se ne trusi i ne zamrlja ispod kapaka.





6. Ruž za usne - 11 amaryllis
Mislim da žena nikad ne može imati previše crvenih ruževa (zato ih ja imam barem 10 :D) jer je svaki poseban na svoj način.
Ova crvena je blago ciglasta i sadrži sitni shimmer koji se ne osjeti na usnama i jedva se primijeti, zapravo ružu daje samo jači sjaj. Završetak ovog ruža je kremast i zbog toga je vrlo ugodan na usnama i ne isušuje ih.
Na usnama će izdržati do prvog obroka kada ćete ga morati malo popraviti, ali to nije problem s kremastim ruževima. Savjetujem vam da usne obrubite olovkom za usne u sličnoj nijansi, ili da ruž uz rubove nanesete kistom kako biste bili što precizniji.










 Mislim da je Dr.Hauschka team imao pravo kada se pri dizajnu i formulaciji novih dekorativnih proizvoda savjetovao s vizažistima jer je rezultat kvalitetna šminka s kojom je moguće kreirati razne lookove, kako dnevne, tako i noćne. Iako je prirodna kozmetika uvijek bila potisnuta klasičnim, ovom linijom pariraju i velikim dekorativnim kozmetičkim kućama, a uz to koriste prirodne sirovine koje vašoj koži donose benefit. Sviđa mi se i velik izbor nijansi koji je dostupan među kojima su i one koje su sada popularne pa će svi moći naći nešto za sebe. Uz manje zamjerke oko trajnosti sjenila, svi ostali proizvodi su zadovoljili moje zahtjeve.
Na kraju bih vam samo preporučila da pročitate moj intervju s Annette Greco, glavnom farmaceutkinjom u razvoju novih proizvoda. 


Jeste li isprobale prirodnu dekorativnu kozmetiku? Koristite li Dr.Hauschka proizvode?

*PR proizvodi

2 komentara

  1. Nisam nikad probala nista od ove kozmetike, ali ono sto mogu reci je da deluje primamljivo :) Prvi put sam na tvom blogu i mogu reci da je zaista super, sve je detaljno i odlicno napisano, slike su divne :) Svaka cast ! #Samokazem

    OdgovoriIzbriši