Pokreće Blogger.

[PLACES TO VISIT] Miss Donut


 Polako uvodim nove kategorije na blog, a jedna od njih je i ova u kojoj ću vam pisati o mjestima koje biste trebali posjetiti. Jedna čitateljica mi je predložila ovu vrstu postova pa joj zahvaljujem ovim putem na ideji.
Danas vas vodim u Miss Donut - prvi hrvatski donut café.



Kada sam vidjela da smo dobili kafić u kojem uz kavu možete pojesti donut skoro sam počela skakati od sreće jer sam te krafnice obožavala dok sam bila dijete, a ovdje ih nema baš u pekarama.
Zato sam se uputila u Harambašićevu 32a, na mjesto koje je prilično skriveno od vanjskih pogleda što ga čini privlačnim jer vas nitko s ceste ne gleda dok uživate u slasticama. Pozitivna stvar je što ima i vanjsku terasu pa možete ispijati limunade na suncu.
Mislim da je ono što mi se najviše sviđa kod Miss Donut činjenica da uz kavu mogu pojesti nešto slatko, a da pri tome ne bankrotiram. Zagrebu kronično nedostaje takvih mjesta.


U svojoj ponudi imaju krafnice sa zanimljivim preljevima i punjenjima (vrste se mijenjaju svaki dan, a dio ponude možete provjeriti na Facebooku) od kojih bih izdvojila Miss Raffaello s bijelom čokoladom, kokosom i bademima kao najfiniju koju sam do sada probala. Neki od drugih okusa su kokos, popularni oreo, malina i limun. Cijene im se kreću između 6 i 9 kuna. Krafne su svježe i izrađuju se noć prije što se i primijeti po okusu i teksturi kada ih jedete.


Osim donuta i krafni imaju i Milkshakeove za one koji vole slatke napitke (po cijeni od 18kn), limunade kako biste se mogli osvježiti (15kn), a za hladne dane imaju i tople čokolade s raznim slatkim dodacima.
Naravno, naručiti možete i uobičajene napitke koji se poslužuju u kafićima, ili se pak osvježiti besplatnom vodom s okusom koja se nalazi u vrtu.


Cijeli prostor, a i proizvodi su izuzetno fotogenični i zbog toga savršeno mjesto za lijepe Instagram fotke. Možete ih potražiti na Facebooku i Instagramu.


Zato, ljubiteljice i ljubitelji slatkoga, trk u Miss Donut gdje ćete se osjećati kao kod kuće, a opet maknuti od svakodnevice i na trenutak zaroniti u svijet šarenih mrvica, čokoladnih preljeva i ukusnih pića.

Jeste li posjetile Miss Donut? Hoćete li? Volite li krafnice? :)

Nema komentara