Pokreće Blogger.

Essence Live Laugh Celebrate - Celebrate Life in Pink + Look


 Bilo je to davne 2005. godine kada sam se prvi puta susrela s Essence kozmetikom u Njemačkoj. Još uvijek sam bila dijete, ali već tada prava mala šminkerica. Na tržištu nije bilo puno proizvoda koji su povoljni pa je njihov štand bio taj ispred kojeg bih provela svo vrijeme kada bi išla u drogeriju s mamom.

Skakala sam od sreće kada mi je kupila svijetlo ružičasti šljokičasti lak koji je tada bio novitet jer se sušio ekspresnom brzinom. Lak još uvijek imam i sjećam se toga dana kao da je jučer bio.


 Pomno sam pratila svaku promjenu asortimana još onda, kada nisam imala internet, kada nisam čitala blogove i kada je maskara na trepavicama bila moj full make up look.

Sretna sam što je moje kozmetičko putovanje započelo s Essenceom, a još sretnija što ono još uvijek traje. Svaka godina donese nove radosti, nove proizvode i svake godine smo oboje zreliji i napredniji. Sretna sam što su uspjeli opstati na ovom nemilosrdnom, brzom tržištu koje nas svaki dan bombardira novim proizvodima, što mogu i dalje toplo preporučiti nekome njihove proizvode, što rastu iz godine u godinu.
Možemo se samo prisjetiti starih lakova i usporediti ih s novim.


Zato im želim najsretniji 15.rođendan! Veselim se novim idejama, bojama i proizvodima i nastavljam pratiti ovu divnu kompaniju koja je obilježila na svoj način moje djetinjstvo, ali i odrastanje.

Za danas sam pripremila look s live laugh love sjenilima iz istoimene limitirane kolekcije i nekoliko slavljeničkih fotografija pa se nadam da ćete se i vi pridružiti u čestitkama.














(s L na D: 03 life is beautiful, 07 the sun is shining, 06 celebrate good times, 01 crush on you!)

Za look sam koristila sjenila 03 (kao sjenilo i highlighter), 06 i 01. Osim toga, iz standardnog asortimana koristila sam sjenila 09 chilli vanilli, 08 peach-party! i 18 black as a berry.




Koliko dugo se vi već družite s Essence kozmetikom? Koji proizvodi su vaši najdraži? Imate li neko posebno sjećanje vezano uz njih? :)

*PR proizvodi

Nema komentara