Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] YSL Touche Éclat


 Jedan od najprodavanijih kozmetičkih proizvoda na svijetu, a vjerojatno najpoznatiji highlighter, a ujedno i korektor ikad. YSL Touche Éclat dio je velikog broja kozmetičkih torbica po cijelome svijetu, a već neko vrijeme nalazi se i u mojoj.
Kako ga ja koristim saznajte u nastavku.


Dolazi u metalnoj, zlatnoj ambalaži koja odaje da se radi o nešto luksuznijem proizvodu. Ima sintetičku četkicu koja se puni proizvodom tako što pritisnete gumb na drugom kraju ambalaže.




Touche Éclat nije običan korektor, on je na neki način i iluminator, iako ne sadrži nikakav shimmer, niti šljokice. Trenutno vas probudi i daje vam ona dva sata sna koja ste propustili noć prije. Koristim ga za posvjetljivanje područja ispod očiju, iznad običnog tekućeg korektora. Moguće ga je koristiti i samostalno zato što ima dosta veliku pokrivnu moć.
Nanosim ga u obliku obrnutog trokuta direktno iz ambalaže, a potom ga blendam pomoću beauty spužvice i pri tome nemam nikakvih problema jer je Touche Éclat jako tečan, hidratantan i lako se razmazuje.
Ne ističe bore i uz fiksiranje puderom u kamenu zadržava se cijeli dan na mjestu nanošenja.



Nijansa koju ja imam je 2 - ivory radiance, neutralna boja koja se stapa s mojim tenom pa efekt posvjetljivanja nije toliko jak kakav bi bio s još svjetlijom nijansom.


Na slici ispod sam ga koristila preko običnog tekućeg korektora:


Na slici ispod sam ga koristila samostalno:


Touche Éclat mi se svidio i osjećam se kao princeza kada ga koristim, a kao jedinu manu bih istaknula što sadrži samo 2.5mL koji se dosta brzo potroše pa ga čuvam za posebne prilike. Dobar je prijedlog kao poklon za ljubiteljice i kolekcionarke šminke.


Cijena mu je oko 300 kuna, a dostupan je u našim parfumerijama (Douglas, Muller, za Martimex ću morati provjeriti).

Jeste li isprobale ovaj proizvod? Što mislite o njemu? Kako vi posvjetljujete područje ispod očiju? :)

*PR proizvod

Nema komentara