Pokreće Blogger.

[NOTD] Pozdrav ljetu.


Kiša i tmurno vrijeme obilježili su početak rujna i polako, ali sigurno nas pripremaju za jesen.
Odlučila sam na svoj način pozdraviti ljeto iza nas, a kako drukčije, nego - manikurom.



Za ovaj gradijent koristila sam Essence 33 wild white ways lak kao bijelu bazu, a 59 life is pink i 109 off to miami za sami gradijent. Napravila sam ga pomoću obične makeup spužvice (ona trokutasta) koju možete pronaći u svakoj drogeriji.
Kožicu oko noktiju zaštitila sam tekućim lateksom koji sam kasnije samo odgulila pa nije bilo previše nereda. Trik sam naučila od jedne od mojih najdražih Youtuberica Simlynailogical (tko je još prati? #HOLO!).




Sviđa li vam se ova manikura? Jeste li se ikada okušale u gradijentu? Kako ćete vi pozdraviti ljeto? Pišite mi! :)

2 komentara

  1. U zadnje vrijeme sam luda za ovim bojama, cak si sad trazim neku paletu sjenila samo s tim toplim ciglastim nijansama, tako da mi je ova manikura savrsena. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja trazim jednu ovakvu paletu, skicam Nyxovu. :D Hvala ti!

      Izbriši