Pokreće Blogger.

[BEAUTY] 4 proizvoda uz pomoc kojih cete blistati ovo ljeto (doslovno)!


 Sunce se napokon ukazalo, nadajmo se da će tako ostati i ostatak ljeta. Iako ja nisam ljubitelj vrućine, moram priznati da volim ljeto jer mogu odjenuti haljinu, sandale, suknjice i ostale lijepe stvari. Preplanulu put volim istaknuti bijelom odjećom i modnim dodacima, ali najdraži mi je ipak shimmer (u ogromnim količinama!).

Najdraži ljetni proizvod za njegu tijela poslije sunčanja mi je Zlatna krema Biovitalisa*. Ima sitne šljokice i shimmer u sebi, miriše divno i odlično njeguje. Ulje slatkog badema, ekstrakt cvijeta nevena i aloja odlična su kombinacija za ljeto i razlog zašto posežem stalno za njom. Jedini nedostatak joj je što dolazi u tubici od 100 mL, dragi Biovitalis, treba nam veća količina ove divne kreme! :)


Nedavno nam je stigao i novi hrvatski brend preparativne kozmetike na tržište - Luxea. Uvijek sam sretna kada mogu podržati hrvatske poduzetnike, a ponajviše svoje farmaceute! Zaljubljena sam u njihovo suho ulje sa zlatnim česticama*. Bojala sam se da će biti kao s mnogim suhim uljima, dvije-tri šljokice po pumpici, bome sam se iznenadila na prvi špric. Ovo suho ulje ima najvišu koncentraciju zlatnih čestica koju sam vidjela do sada pa ga koristim ciljano na mjestima gdje želim da šljašti (obično su to ramena i ključna kost). Zbog inovativne Liquid Gold Pearls tehnologije ne morate ga protresti prije korištenja, a te kuglice su nešto što me i vizualno privuklo. Pripazite pri nanošenju, najprije ga špricnite u ruku kako biste izbjegli prljanje odjeće i stvari u vašoj neposrednoj blizini. Krasi ga opet dobar sastav - ekstrakt ružmarina, jojobino ulje, ekstrakt mrkve, aloj i ulje makadamije.


Iako je highlighter neizostavan dio moje rutine kroz cijelu godinu, ljeti posebno moja ljubav prema njemu dolazi do izražaja. Kombiniram dva proizvoda, tekući i u kamenu. Lancome Custom Strobing Drop* u nijansi Champagne Glow koji nanosim na jagodice prije praškastih proizvoda. Treba ga jako malo za lijepi sjaj. Preko njega nanosim The Balm Mary-Lou Manizer, jedan od mojih najdražih highlightera ikada jer sadrži fini shimmer, a ne one grube šljokice. S ovom kombinacijom bi vas trebali zamijetiti s nekoliko stotina metara.




Što vi koristite ovo ljeto, a da sadrži šljokice i shimmer? Pišite mi! :)

*PR proizvodi

Nema komentara