Pokreće Blogger.

[AVON WEEK] Avon True Ultra Volume Maskara


 Avon tjedan završavamo True Ultra Volume maskarom. Ovo mi je već druga po redu pa je vrijeme da podijelim koju riječ o njoj.



 Ova maskara ima jako veliku četkicu i nekome s manjim očima (poput mojih) će biti malo teže rukovati s njom. Ja sam na drugoj tubici i više nemam problema, rijetko si zamažem kapak i nije baš kao kod nekih drugih maskara koje sam isprobala. Količina maskare na četkici je taman za jedan nanos.


True Ultra Volume maskara svojim imenom obećava volumen, a to je ono što i pruža mojim trepavicama. Lijepo definira svaku pojedinu što se vidi i na slici pa tako vizualno djeluju voluminoznije. Malo produžuje trepavice, ali ih ne uvija. Na slikama izgleda kao da su prisutne male grudice, ali ih ja uživo ne zamjećujem kada se gledam u ogledalo. Ne sljepljuje trepavice i ne mrvi se tijekom dana.



Trajnost joj je oko 6 sati nakon čega mogu vidjeti lagane tragove ispod očiju (ali minimalne koje mogu lako ukloniti) i ja je koristim uglavnom za dnevne svrhe.

Cijena u trenutnom katalogu joj je 44.90 kn, a sadrži 10 mL proizvoda.

Jeste li je možda isprobali, kako se vama čini?

*PR proizvod (iako su proizvodi dobiveni na poklon, zadržavam pravo izražavanja svog iskrenog mišljenja)

Nema komentara