Pokreće Blogger.

NOTD #5

Spremam vam hrpu postova, ali jednostavno još nisam stigla proizvode slikati na licu. Dnevno svjetlo nestane jako brzo tako da mi je teško, ali potrudit ću se što prije to napraviti da vidite neke proizvode koji su me oduševili. A do tada jedna sličica nail art-a i kratko objašnjenje postupka. :)

Za ovaj nail art koristila sam:
- Manhattan Pro shine basecoat
- Essie Sand Tropez
- Essence Colour&go wild white ways 199
- Essence nail art stampy lak za nokte 01 white
- Essence nail art štambilj set

Za početak sam naravno nanijela jedan sloj baze. Na osušenu bazu sam nalakirala dva sloja Sand Tropeza. Točkalicom sam napravila točku pri bazi nokta na svakom prstu osim prstenjaku. Na prstenjak sam stamping tehnikom otisnula motiv. Uskoro vam planiram slikati cijeli postupak stampinga :). Do tada uživajte u rezultatu:


Sviđa li vam se manikura? Jeste li ikada koristile stamping tehniku na noktima?

Nema komentara