Pokreće Blogger.

Recenzija - Maybelline Fit me korektor 15


Nakon što sam vam nedavno predstavila kist za korektor, vrijeme je da vam pričam o svom najdražem korektoru.

Maybelline Fit me sam kupila prošle godine, ali u nijansi koja mi je pretamna (osim na preplanulu put). Koristila sam ga cijelo ljeto i odlučila sam kupiti i svijetliju verziju.


Nažalost, ovaj korektor (koliko mi se čini) napušta hrvatsko tržiše (zašto Maybelline, zaštooo?!), ali je dostupan preko interneta. Cijena mu je oko 50 kuna, a dobijete 6.8 mL. Moram priznati da bi bilo bolje kada bi količina bila veća.



Korektor ima spužvasti aplikator koji ne grebe kožu i kojim ga bez problema možete nanijeti na sva željena područja. Oni koji ga ne žele koristiti na taj način, mogu ga aplikatorom nanijeti na ruku, a potom koristiti kist (iako ni ovo nije idealno higijensko rješenje).
Fit me je tekuće teksture koja se lako razmazuje i blenda.
Pazite kod biranja nijanse jer je 15 svijetlija od 10 (što ja prvi put nisam znala). Nijansa koju sam vam danas slikala je 15.


Dobro prekriva podočnjake, ne uvlači se u borice (ali ga svejedno morate fiksirati puderom) i ne nestaje brzo s lica. Budući da je dewy finiša (ovakav mi je najdraži za korektor ispod očiju), možda neće odgovarati masnokošcima, iako meni (a imam mješovitu kožu), odgovara odlično.
Uz nadograđivanje može prekriti i manje nepravilnosti, iako mu to nije glavna svrha.

Na slici ispod možete vidjeti kako prekriva plavilo žila na ruci (tako djeluje i na podočnjake).


Na sljedećoj slici možete vidjeti kako prekriva crvenu i zelenu (manje nepravilnosti).


Ovo je moj najdraži korektor i strašno sam tužna što više neće biti dostupan kod nas, ali ću ga svakako nabavljati preko prijatelja, ili interneta. Nadam se da nam je Maybelline spremio dovoljno dobru zamjenu!

Koristite li Fit me korektor? Koji je vaš najdraži korektor za podočnjake? :)

Broj komentara: 13

  1. Toliiiko sam ga htjela isprobati i napokon sam ga nasla u jednom jedinom dm-u, ali sam kupila bas nijansu 15 koja mi je presvjetla. Ali ga koristim za posvjetljavanje nakon korektora i odličan mi je, stvarno je bezveze sto se povlaci. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako hvaljen, a s moje strane nikada isproban :) Previše ih je, a lice samo jedno haha :D
    Baš mi je žao što ga povlače, sad ćeš razumeti ''bol'' svih nas koje smo volele Maybelline Age Rewind, a sada je dostupan samo online.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ga u Zaprešiću :)
      Nije sasvim povučen :D

      Izbriši
    2. E vidiš, a ja nažalost nikad nisam ni isprobala Age Rewind jer je već bio povučen. :( Ali ajde, sad ću se natjerati da isprobam i neke druge :D

      Izbriši
  3. Ima ga u Zaprešiću pa ti mogu kupiti ako trebaš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E super, zapamtila sam pa ću ti se javiti kad bude trebalo :* :D

      Izbriši
  4. I moj omiljeni drogerijski korektor :D Kod nas je isto povučen, ali mi ga je drugarica nedavno donela iz inostranstva :) Odličan je za podočnjake :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, za podočnjake mi je ovo najbolji korektor jer je dewy, a meni je okooločno područje jako suho :) a i divno prekriva :D

      Izbriši
  5. E da mi je nekako spojiti ovaj i moj hg, Bourjois, pa nitko sretniji! Jako mi se sviđa ovaj spužvasti aplikator. Ni meni nije jasno zašto tako dobre stvari povlače s tržišta, to mi se naravno uvijek dogodi čim si nađem nešto što mi super paše. Nadam se da sad nisam svoj urekla! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto spužvasti aplikatori okej, iako eto nije baš higijenski. Bourjois imam, ali još uvijek se nismo našli na istoj valnoj duljini :/. Da, nije mi jasno zašto se povlači jedan od najpopularnijih korektora, pogotovo kada je vani dostupan, kao i Age Rewind. Ah, naša sudbina! :D

      Izbriši
  6. Da,bas - why,o,why? :) Ja ga obozavam i slazem se sa svime sto si napisala.Ja sam uzela nijansu 20 i kad mi je bila mrvu pretamna mijesala sam ga sa drugim ,svjetlijim i tako je bio odlican.Lijep pozz!

    OdgovoriIzbriši