Pokreće Blogger.

Recenzija - Balea professional MORE BLOND šampon i regenerator

Dobar dan dragi moji! :)
Danas ću vam predstaviti jedan šampon i regenerator koji sam kupila prije jedno mjesec dana.
Radi se o Baleinom šamponu, vama već sigurno dobro poznate dm-ove marke. Oba proizvoda su iz MORE BLOND linije te služe posvijetljivanju kose uz pomoć kamilice i limuna. Ne sadrže hidrogen. Iz iste linije postoji i sprej za posvijetljivanje, no njega nisam kupila. Cijena šampona i regeneratora je oko 18 kuna.

Broj komentara: 5

  1. kupila sam šampon i koristila ga jedanput i vec vidim malu razliku.imam sfvijetlo smedu kosu sa pokojim prirodnim plavim pramenovima.meni nije isusilo nista ;)
    cula sam da obicno nakon treceg pranja ljudi vec vide rezultate tako da jedva cekam,pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što se netko javio sa svojim dojmom o proizvodu :). Svi imamo drukčiju kosu koja drukčije reagira na proizvode. Ovo je prvi Balein šampon koji mi nije odgovarao, ali mi je drago što Vama odgovara :D

      Izbriši
  2. nisam ni znala da to imaju u svojoj ponudi, a budući da imam plave pramenove, baš ću isprobati ovaj dvojac :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja ne bih na tvom mjestu. :/ Bolje je mozda da provjeris recenzije John Frieda proizvoda, znam da i on ima slicnu liniju, a ove ti ne bih preporucila jer nimalo ne njeguju :/

      Izbriši
    2. Hvala na preporuci. Onda preskacem :)

      Izbriši