Pokreće Blogger.

Recenzija - Nivea aqua effect gel za umivanje lica

Sada ću vam recenzirati proizvod preparativne kozmetike koji koristim već barem dvije godine.
Radi se o niveinom gelu za umivanje lica iz aqua effect linije s laganim peeling efektom.
Ovako izgleda:
Evo i slikica sastava:
Proizvod sadrži ekstrakt morskih algi. Namijenjen je mješovitoj do masnoj koži. Služi odstranjivanju viška sjaja na licu i smatram da dobro obavlja svoj posao. Čisti lice, odstranjuje nakupljen sebum te osvježava. Koristim ovaj gel svakodnevno, nekad ujutro, nekad navečer. Ne isušuje mi kožu te ju matira jedno određeno vrijeme. Napomena: moja koža je mješovita i dehidrirana na pojedinim mjestima. Koristi se tako da se uzme mala količina i nanese na vlažno lice, te ispere mlakom vodom. Nakon toga ja koristim još hidratantnu kremu ili Balein aqua serum o kojem ću vam pričati drugom prilikom. Nisam dobila prištiće niti ikakve probleme s kožom zbog ovog gela. Čak mislim da ih se riješim brže kada perem lice njime. Cijena ovog proizvoda je oko 40ak kuna, ovisno gdje ga kupite. Dostupan je u dm-u, Kozmu i Mulleru.
Količina mu je 150 ml, što meni bude dovoljno za pola godine uz svakodnevno korištenje (nekad ga koristim čak i dva puta u danu). Omjer cijene i kvalitete je odličan. Što se tiče pilinga, ima malih čestica, no one su tako male i tako ih je malo da je očito da mu to nije glavna funkcija. No meni to ne smeta, jer piling ne smijem koristiti svakodnevno.
Moja ukupna ocjena ovog proizvoda je 5/5!
Koristite li vi gel za umivanje lica? Jeste li isprobali ovaj? :)

Nema komentara