Pokreće Blogger.

Recenzija - ruž Astor 007 bubbly

Nešto što o meni još ne znate, jest da obožavam ruževe. Češće nosim neutralne, ali uživam i u jarkim nijansama. Najbolja makeup kombinacija: ruž i maskara. U vrijeme ljetnih mjeseci najviše volim pink ruževe. Zato ću vam danas pokazati jedan novi ruž iz moje kozmetičke torbice.

Radi se o fuksija nijansi, plavog podtona. Najbolje će odgovarati hladnom podtonu kože, no vjerujem da bi i toplom odlično pristajao.
Brend ruža je Astor cosmetics. Sigurno ste čuli za ovu marku, no ona nažalost više nije dostupna u Hrvatskoj. Ja sam svoj kupila u Grazu.
Pakiranje je crno-zlatno:

n


Pakiranje mi se sviđa, podsjeća na neki high-end proizvod. Nijansa ruža je 007-bubbly. Evo swatcheva na ruci (gornja slika na prirodnom svjetlu, donja slikana blicom):

 Ovo je samo jedan sloj, s dva ćete dobiti još intenzivniju boju. Pigmentacija ruža je odlična.
 Da se možete bolje orijentirati, evo swatch na mojim usnama bez ikakve podloge (gornja slika prirodne usne, sve tri slike na prirodnom svjetlu):

 Ruž na početku ima sjajan finiš, no nakon kratkog vremena prelazi u semi-mat finiš. Ne sadrži šljokice niti shimmer. Trajnost mu je oko 2-3 sata, naravno ako ne jedete i pijete. Cijena mu je ovisno o mjestu gdje kupujete oko 5-6 eura, što je oko 40ak kuna. Omjer cijene i kvalitete je vrlo dobar. Ruž ima lijepi miris, podsjeća me malo na cvijeće. Ne uvlači se u borice. Mislim da bi bilo bolje ispod staviti balzam za usne, makar ja nisam primjetila isušivanje. Nisam naišla na podatak o količini proizvoda. Trebalo bi ga potrošiti u roku od 30 mjeseci.
 Ocjena: 4/5

Kakve ruževe vi najviše volite?

Nema komentara