Pokreće Blogger.

Recenzija - L'Oreal Paris Color Riche Pure Reds - Blake + FOTD #1

Dugo spremam ovu recenziju jer mi prebrzo nestane dnevnog svjetla, ili ga uopće nema. Danas sam konačno uspjela do kraja pofotkati pa sam odlučila dodati i jedan FOTD u ovaj post. Vani je padao snijeg pa sam se odlučila na crveni ruž jer je napokon počela prava zima. :)

Proizvod je zapakiran u divnu crnu matiranu ambalažu sa zlatnim detaljima (slična njihovim običnim ruževima - ima i isti sistem zatvaranja). Kada zatvorite ruž čuti ćete klik i možete bit sigurni da vam se neće otvoriti u torbi/neseseru.


Nijansa Blake duboka je crvena s plavim podtonom, rekla bih klasična crvena koja će većini odgovarati. Kod nas su dostupne još tri nijanse - Frieda, Julianne i Laetitia. Finiš je mat, ali ovaj ruž ne isušuje usne. Svejedno ćete morati pripremiti usne kao i prije nanošenja svakog drugog jarkog ruža (peeling i balzam za usne).



Proizvod je izrazito pigmentiran i dugotrajan. Izdržat će i više od 5 sati, a postojan je i nakon jela (provjereno na pizzi haha). Unatoč tome, lako se skida vlažnim maramicama/micelarnom s usana (s ruke baš i ne tako lako).
Nanosim ga tako da prvo kistićem ispunim usne i onda nanesem ruž direktno na usne. Nije mi potrebna olovka za usne jer se proizvod ne razlijeva. Ne uvlači se u borice i blijedi ravnomjerno s usana.
Nisam uspjela saznati kolika mu je gramaža, ali mu je cijena oko 95 kuna (dostupan u Mulleru, dm-u i Bipi). Često ga možete uloviti na vikend akcijama tako da ispadne dosta jeftinije.
Jako sam zadovoljna ovim proizvodom i dajem mu ocjenu 5.
Mislim da će postat moj HG proizvod što se tiče crvenih ruževa. :)

Sada ću vam još pokazati moj današnji look. Nije ništa komplicirano, no meni se sviđa.

Lice:
  •  Nivea soft
  •  Max Factor nude 47
  •  Maybelline Fit me korektor - 10
  •  Catrice Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof
  •  Sleek Contour Kit - Light
Oči:
  •  Avon baza za sjenilo
  •  Sleek i-Divine Au naturel - Honeycomb (cijeli kapak), Bark u pregib, Toast na pokretljivi dio kapka, a nougat ispod obrve) 
  •  L'Oreal False Lash Wings maskara
Obrve:
  •  Essence set za obrve 02 natural blonde style
Usne:
  •  L'Oreal Color Riche Pure Reds - Blake






Kako vam se čini ovaj ruž? Sviđa li vam se moj prvi FOTD? Želite li ih češće s malo više detalja? :)

4 komentara