Pokreće Blogger.

Tvornica slatkiša #2 - Mini kuglofi



 Kako mi je mama nedavno kupila neke nove kalupe u Grazu, odlučila sam ih isprobati i vama natipkati jednostavni recept koji svatko može napraviti. Ovaj koji ću vam danas pokazati, dobila sam uz kalup, samo što sam ga prilagodila malo sebi.

Sastojci za 40 mini kuglofa (kalup dolje na slici, veličina 20x30cm) :
- 2 manja jaja
- 100 grama šećera
- 60 ml suncokretovog ulja
- 1 vanilin šećer
- 200 ml mlijeka
- korica jednog limuna
- 260 grama glatkog brašna
- jedna mala žlica praška za pecivo
- malo šećera u prahu

Vrijeme pećenja: oko 15 minuta na 190 stupnjeva

Limun operite vrelom vodom i naribajte koricu. Jaja, limun, šećer, vanilin šećer, mlijeko i ulje mutilicom umutite u glatku smjesu. Brašno i prašak za pecivo pomiješajte i dodajte ostaloj smjesi i brzo umutite špatulom za kolače ili kuhačom kako se nebi stvorile grudice. Miješajte dok ne dobijete glatku smjesu. Smjesu uspite u kalupe i stavite ih u pećnicu prethodno zagrijanu na 190 stupnjeva na oko 15 minuta. Prije nego što ih izvadite, provjerite čačkalicom jesu li gotovi. Ostavite ih da se ohlade te potom pospite šećerom u prahu.:)


Ovo je kalup koji sam koristila, dostupan je nažalost samo u državama koje imaju Tchibo/Eduscho, odnosno nama najbliže u Grazu. Naravno, to nije razlog da ne isprobate ovaj recept jer ga itekako možete peći u drugim kalupima, na primjer u kalupima za muffine. :D


Kako vam se čini recept? Hoćete li ga isprobati? Volite li peći kolače? :)

Nema komentara