Pokreće Blogger.

Najdraži YouTube kanali

Obožavam YouTube. Kratko i jasno. Kad god imam malo slobodnog vremena, a nalazim se u blizini laptopa, odem škicnuti je li netko od mojih najdražih YouTubera objavio novi video. Ako i vi volite YouTube (a i ako ne volite), dopustite da vam predstavim svoje favorite.

Sljedeći mjesec bi trebala kupiti novi fotić i tome se neizmjerno veselim. Obožavam gledati lijepe fotke na Instagramu, a i sama volim fotografirati. Nažalost, moj trenutni fotić ne može poslužiti za neke ekstra slike, niti videe (ali ga svejedno volim <3). Baš iz tog razloga se veselim što ću uskoro i ja moći napraviti puno više, a nadam se da će se to vidjeti i na blogu. Htjela bih početi snimati videe na YouTubeu, što vi mislite o tome? :) Biste li me gledale? :D

No, dosta o meni. Hajdemo mi o ljudima koje gledam i pratim redovito - neke duže vrijeme, neke tek od nedavno.

1.Zoella
Sigurna sam da ste svi čuli za Zoellu. Ona je trenutno (ispravite me ako sam u krivu) najpopularnija ženska YouTuberica u beauty svijetu. Kada sam otkrila njen kanal pogledala sam većinu njenih videa u nekoliko dana (kao pravi ovisnik :D). Živi u Velikoj Britaniji i ima svoju beauty liniju (nešto o čemu većina nas sanja, ili sam to samo ja?). Uglavnom snima haulove, favorite i poneki tutorial. Moram priznati da je ne pratim više kao na početku jer sam je se zasitila i zato krenula u potragu za drugim kanalima, ali ovaj post nije mogao proći bez nje jer je ona prva koju sam počela pratiti.

 

2. Kathleen Lights
Moje najnovije otkriće i trenutno najdraža YouTuberica. Jedina je YouTuberica koja živi u Americi od ovih koje ja pratim. Snima tutoriale (divnooo se šminka!), haulove, kratke recenzije, swatcheve itd. Preslatka je i jako ju je ugodno gledati i slušati. Nisam od onih koje prate beauty gurue, nego radije pogledam tutorial na ovakvim (općenitim) kanalima jer su mi jednostavniji i meni osobno korisniji. Snima i prezabavne tagove sa svojim mužem pa bacite pogled. :D



3. Essie Button
Jedna divna, vrckasta Kanađanka koja živi u Velikoj Britaniji. Ima raznovrstan sadržaj na svome kanalu pa tamo možete pronaći haulove, tutoriale, recepte, recenzije knjiga i poneki savjet u vezi prehrane i fitnesa. Mislim da kod nje svatko može pronaći nešto za sebe. Sviđa mi se što je dosta normalna i ne pretjeruje u svojim videima iako ima jako puno pratitelja. Pozadina u videima je uvijek prekrasna, a samo editiranje kvalitetno. :) Također, volim misliti da imamo sličan stil odijevanja. Jednostavan i udoban, comfy chic, kako bi ga ona opisala. :)


4. Lily Pebbles
Još jedna cura iz Velike Britanije koju s guštom pratim. Stoji s obje noge na podu, ne djeluje umišljeno i pretjerano i podsjeća me na pravu curu iz susjedstva. Snima vlogove (tjedne), tutoriale, recenzije i emptiese, ali ipak su mi najdraži njeni beauty chat videi u kojima s nekime odgovara na pitanja o kozmetici, ili govori o određenoj kategoriji proizvoda (najbolji, najlošiji, najjeftiniji, proizvodi za putovanja itd.). 


5. Mamiseelen
Ne znam ima li među vama nekog tko voli, priča, ili razumije njemački, ali svejedno sam htjela spomenuti i jednu njemačku YouTubericu. Meni je njemački kao drugi materinji jezik i gledanje videa na njemačkom mi pomaže da ostanem u formi i čini me jako sretnom.
Mamiseelen nema neki ogromni kanal, ali je meni jako draga jer je realna, iskrena i pozitivna. Zanimljive su mi njene recenzije jer ne diže proizvode u nebo, već kaže svoje iskreno mišljenje koje dosta puta zna biti negativno (ali izrečeno na pristojan i adekvatan način). Ponekad snima videe u kojima priča o problemima, ili aktualnim temama u društvu.


Ima još mnogo YouTuberica, ali ove bi izdvojila kao svojih top 5. Nisu poredane prema tome koji mi se kanal više sviđa, već onako kako sam ih se sjetila. Nisam navodila domaće YouTuberice koje su mi jednostavno sve drage, ali ako želite mogu napraviti poseban post o njima kako bi neki koji možda ne znaju za njih, saznali.
Muške YouTubere nisam obuhvatila ovim postom jer o njima mislim pisati članak drugom prilikom. :)

Gledate li YouTube videe? Imate li neke svoje favorite i koji su to? Što mislite o tome da ja počnem snimati? :)

Broj komentara: 8

  1. zgodan post, uglavnom tu i tamo pogledam neki video ali jedino baš pratim Lisu Eldridge...ali zaintrigirala si me s ovom posljednjom Njemačkom vlogericom tako da ću ju pogledati svakako:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedino 1. i 5. ne pratim, essie, lilly i kejtlin :P :P su mi predivne, a essie najdraža od svih jer je cura stvarno normalna i prirodan i baš ne pretjeruje u svojim videima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, Essie je bas simpa cura :) ali meni je Kathleen trenutno ipak na 1.mjestu :D

      Izbriši
  3. potpisujem za Essiebutton i Lily Pebbles :D i nikako da se odlučim koja mi je draža, jer svaka ima određene kvalitete :D
    preporučila bih ti i Claire Marshall, vjerojatno si čula i za nju preko Essie :D ima savršene videe i jako je pametna i prizemljena osoba :D
    volim i The Make up Chair :D kada tražim inspiraiju za šminkanje :D
    slobodno snimaj i ti, ako te to zanima i vuče :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da nisam pogledala još nijedan video Claire Marshall, obavezno nadoknađujem :D hvala ti na super prijedlozima :)
      Joj, pokušat ću sigurno, ali me tako strah reakcija haha :/ :D

      Izbriši
  4. Zoella mi je najdraža vlogerica ikad :) Vidjela sam nekidan da je i njena knjiga stigla kod nas, ali još ju nisam uspjela uloviti. Povremeno pratim i Essie i Lily koja mi je presimpa, a volim pogledati i Michelle Phan, Lisu Eldridge i Cutepolish za noktotutorijale :D A Dulce Delight mi je kuhinjski guru :D
    Snimaj, snimaj! Zašto ne? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i ja da je stigla njena knjiga, ali mi je zanimljvija ona od Fleur DeForce, njene videe isto jako volim :D nadam se da ću sljedeći mjesec početi sa snimanjem :D

      Izbriši