Pokreće Blogger.

Prvi dojam - Afrodita Delicious kremasti gelovi za tuširanje - pistacija i naranča

Nisam znala kako bih nazvala ovaj post, nije recenzija jer inače proizvode isprobavam duže prije no što objavim svoje dojmove, ali nije ni da sam ih jučer dobila i danas pišem o njima. Zato sam odlučila ovaj post nazvati prvi dojam jer mislim da je to prikladno.

Nakon ovog dugog uvoda, mogu vam reći i o čemu se radi. :D
Prije otprilike 3 tjedna, Afrodita mi je poslala jedan ljetni paket u kojem su se našla i ova prekrasna dva gela za tuširanja. Otkad sam ih dobila, nijedan drugi gel nisam koristila kako bih mogla vidjeti učinke na mojoj koži.



Dobila sam Delicious kremaste gelove za tuširanje mirisa pistacije i naranče* i odmah sam ih otvorila kako bih ih pomirisala. Mirišu točno onako kao na slici koja se nalazi na ambalaži. Prvi po kolaču od naranče, drugi po sladoledu od pistacije.
S narančinim se osjećam kao muffin dok se tuširam, a pistacija me obavije svojim ukusnim, mliječnim mirisom i najrađe ne bih izlazila iz kade.


Sadrže čestice kakaa i on se lagano nazire u rapsodiji mirisa.
Srednje su gustoće, ne trebate ih puno dok se tuširate i lagano se zapjene. Ne ostavljaju nikakav masni film i nisu mi isušili kožu, ali je ne njeguju onoliko koliko to čine na primjer Dove gelovi. Miris se ne zadržava duže vrijeme nakon tuširanja, tako da vas neće gušiti.

Sastav (gore pistacija, dolje naranča):





Iako se čini da su možda prikladniji zimi zbog tih gurmanskih mirisa, meni odlično odgovaraju i ljeti jer me podsjećaju na sladoled. Samo pripazite, nisu jestivi! :D
Za cijenu od oko 15 kuna dobit ćete 250 mL proizvoda.

Meni su ovo odlični gelovi za tuširanje i mislim da nećete pogriješiti ako ih isprobate jer je omjer kvalitete i cijene jako dobar. Ja ću od sad sigurno više obraćati pažnju na Afroditine gelove za tuširanje na policama. :D

Jeste li vi isprobali neki od ovih gelova za tuširanje? Kakvi mirisi su vam ljeti najdraži? :)

*PR proizvod

2 komentara

  1. Mmm, mislim da bi mi se ovaj s pistaciom (nikad ne znam kako se to pravilno piše:D) svidio :)
    Ja sam baš potrošila Balein Tropical sunshine, šteta što je LE, i sad se vraćam Sanexu kojeg moja koža obožava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pistacija je i meni draža od ove dvije, baš je slasan miris :D
      Baleini gelovi meni ne odgovaraju jer mi previše isušuju kožu, tako da sam većinom na Doveu, ili nekim koje mama ulovi na akciji haha :))
      Sanex nisam nikad probala, baš ću pogledati :D

      Izbriši