Pokreće Blogger.

Recenzija - Uriage micelarna za osjetljivu kožu


Dugo je vremena prošlo otkako mi je stigao Uriage paketić s njihove tri nove micelarne. Odlučila sam da ću prvo isprobati verziju za osjetljivu kožu i napisati vam svoje mišljenje o njoj.
Uriage je ljekarnički brend nešto nižeg cjenovnog ranga (u usporedbi s Biodermom, ili Avenom na primjer). U svojim proizvodima često koristi termalnu vodu, pa tako i u ovoj micelarnoj. Nisam sigurna, ali mi se čini da je ovo prva micelarna s termalnom vodom, ispravite me ako griješim. Nedavno su predstavili tri nove micelarne - hidratantnu, za kožu sklonu crvenilu i masnu kožu.

Ambalaža je jednostavna, prozirna s čepom u boji koja ovisi o vrsti. Ima dosta velik otvor, ali se unatoč tome može lako dozirati.



Ono što je za mene minus je parfem u sastavu budući da ipak radi o proizvodu za osjetljivu kožu, a i nepotreban je. Meni nije iritirao lice, ali mislim da je ipak bitno napomenuti. Izuzevši parfem, sastav se čini jako dobrim. Ne sadrži alkohol denat, a sadrži ekstrakt marelice. Micelarna nije isušila moju kožu, niti ostavlja ljepljiv trag na licu. Miris je dosta snažan, ali lijep (ne znam kako bih vam ga mogla predočiti :P).


Što se tiče moći skidanja šminke, ona je sasvim dobra za micelarnu. Puder i sve ostale proizvode skine bez problema s lica. Malo je teže odstraniti maskaru, ali tako mi je sa svakom micelarnom i mislim da je u te svrhe pametnije koristiti neki dvofazni odstranjivač (Uriage također ima jedan u svojoj ponudi). Oči me ne peku kada skidam šminku ovom micelarnom.


Micelarnu uvijek koristim prije spavanja za skidanje šminke. Za svako oko potrošim jednu blazinicu, a za cijelo lice dvije do tri. Nakon toga obavezno operem lice gelom jer tako skinem ostatke koji su možda ostali kako mi se nebi začepile pore, iako taj korak možda i nije toliko potreban jer ovu micelarnu nije potrebno ispirati. Važno je da nakon odstranjivanja šminke nanesete hidratantnu kremu, ili serum. :)
Proizvod je dostupan u Formasana trgovini i ljekarnama koje drže Uriage proizvode. Postoje verzije od 100, 250 i 500 mL. Cijene su redom 39, 65 i 107 kuna, no često se mogu naći ove od 250 mL na akciji 1+1 gratis.

Meni se ova micelarna svidjela i preporučila bih je svima kojima je termalna voda jako bitan sastojak (ova je izotonična i bogatog mineralnog sastava) te se svakako isplati kupiti je na akciji jer je inače cijena ipak malo viša u odnosu na drogerijske micelarne.

Koristite li vi micelarne? Koja vam je najdraža? Je li vam termalna voda bitan faktor pri kupnji? :)

2 komentara

  1. Šteta da ima parfem, ali svejedno je planiram isprobati jer mi se po napisanome čini ok :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije radio nikakve problem tako da vjerujem da će ti biti dobra, a sad imaš akciju na ove boce od 500 mL 1+1 gratis :) jedva čekam isprobati i ostale, pitam se razlikuju li se značajno :D

      Izbriši