Pokreće Blogger.

[12 Days Of Christmas] Essence Merry Berry LE


Kao što znate, Essence Merry berry kolekcija već je neko vrijeme dostupna kod nas, a čini mi se da je ima još uvijek u određenim drogerijama pa sam odlučila kratko predstaviti dva lijepa proizvoda iz kolekcije - highlighter i nadlak u nijansi 01 i love my golden pumps.

Dugo sam razmišljala o kupnji ove kolekcije i onda me prijateljica iznenadila poklonom za rođendan i to baš onime što sam i sama htjela kupiti. :D

1.Merry berry highlighter 01 i love my golden pumps
Ovaj highlighter je i highlight cijele Merry berry kolekcije, usudila bih se reći. Od samog proizvoda, prekrasnog impregniranog uzorka na njemu i nijanse, proizvod za kojim smo sve poludjele.
Boje je šampanjca, zlatnog odsjaja s mnoštvom šljokica i shimmera. Mogu ga koristiti oni koji se tek upoznaju s highlighterima (baš kao i ja) jer je vrlo suptilan, ali pogodan je i za iskusnije jer se da lijepo nadograditi. Trajnost mu možda i nije jača strana, ali mu opraštam jer je divno izgleda.




2. Merry berry top coat 01 i love my golden pumps
Ovaj nadlak je zapravo dupe za onaj Bourjois nadlak sa zlatnim česticama. Ako vam se on sviđao, a bio vam je uvijek malo preskup, sada imate priliku kupiti njegovog jeftinijeg blizanca. Sadrži komadiće zlatne folije koje se u velikoj količinu mogu nanijeti bez problema u jednom sloju, iako sam ja nanijela manju količinu na fotki ispod. Trajnost je odlična, 7 dana i duže bez ikakvog skidanja laka pa tako naravno ni onog ispod njega. Kao i svi lakovi koji sadrže šljokice i druge čestice, teško se skida, ali nije to nepremostiv problem ako volite ovakve lakove. :)



Jeste li kupile nešto od ove kolekcije? Što vam se najviše svidjelo? Jeste li i vi poludjele za highlighterima u posljednje vrijeme? :)

Broj komentara: 12

  1. Predivne fotografije! Bas su se potrudili za ovu kolekciju, koja im je divna, zaista! Imam hajlajter i obozavam ga! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Jesu, ova im je kolekcija jedna od najboljih! :)

      Izbriši
  2. I ja sam jedna od onih koje su zaljubljene u highlighter :)) Mislim da je ovo moj najdraži Essence proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne znam koji Essence proizvod bih izdvojila kao najdrazi, kad ih ima toliko puno dobrih. :D Highlighter je definitivno medu njima :))

      Izbriši
  3. Divne fotografije. Essence limitirane kolekcije su uvijek najljepše i čovjek ne zna šta bi prije isprobao zaista :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Slazem se, tesko se oduprijeti kupovini. :D

      Izbriši
  4. Ovo mi je def jedna od ljepših kolekcija :) Lakovi su mi se svi rasprodali pa sam ostala bez ijednog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam si mislila uzeti još onaj najtamniji, ali evo ima već par mjeseci da nisam ušla u neku drogeriju, uspjeh :D

      Izbriši
  5. Najljepša kolekcija do sada i žao mi je da nisam uzela highlighter.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bit će još kolekcija. :) Vjerujem da će biti i češće highlighteri jer su sad baš popularni :D

      Izbriši
  6. Posteno me je iznervirao ovaj hajlajter da mi dodje da ga nanosim sa smirgl papirom! :DDDDDD

    OdgovoriIzbriši