Pokreće Blogger.

[Makeover] - Keune So pure calming & nova frizura


Dugo sam razmišljala što učiniti s kosom. Postala je preduga za moj ukus, izgubila volumen, a i strašno se petljala. Ako tome dodamo još i ispucane vrhove zbog sezone grijanja, imala sam sasvim dovoljno razloga za šišanje.

No, znate već kako to ide - joj, imam ispit, ne stignem, sutra ću... I tako sam slučajno naletjela na nagradnu igru frizerskog salona u kojem se i inače šišam i odlučila sudjelovati. Osvojila sam makeover! Uključeno je bio tretman novom Keune So pure linijom, šišanje, farbanje (koje sam odbila) i frizura. Zašto se nisam farbala? Zato što još uvijek razmišljam što s bojom. U jednu ruku bih voljela guštati neko vrijeme u svojoj prirodnoj boji kose koju nisam imala već godinama, u drugu bih htjela neke balayage pramenove da mi podignu cijeli look jer mi kombinacija plave i smeđe već dugo, dugo odgovara i teško se odviknuti. Usput, ovo na slici što vidite nije nikakav ombre, već moj kilometarski izrast nastao nakon što sam na prošlom farbanju doživjela alergijsku reakciju i odustala do daljnjeg od novih pokušaja. Izgleda sasvim pristojno kada mi je kosa čista. :D
I tako sam se ja zaputila na svoje odredište, a glavni je cilj bio skratiti kosu. Htjela sam lob (dugi bob), ali nije smio biti prekratak jer mi se kosa obično nakovrča kada je kratka pa bi bila možda i prekratka. Frizerki sam pokazala sliku i ona se složila sa mnom da bi to izgledalo dobro na meni.
Najprije sam uživala u Keune So pure tretmanu i to onim calming, s eteričnim uljem lavande i kamilice. Miris je zaista jak i ostaje u kosi još dan, dva. Kosa mi je bila mekana, a vidjet ćemo ima li ovaj tretman i dugotrajniji učinak.
Nakon šišanja, odluka je pala na ležerne kovrče, prikladne za gledanje utakmice. :D
Rezultat možete vidjeti ispod, a sigurna sam da će izgledati još kraće nakon što operem kosu kod kuće. Na slici se ne čini kao da sam odrezala puno, ali vjerujte, otišlo je tu sigurno nekoliko centimetara više, no inače.



Osjećam se življe i to je ono što mi je najbitnije. :)

Kako se vama sviđa? Imate li neke prijedloge što se tiče farbanja? :D

2 komentara

  1. Nije baš neki makeover, ali dobro, vidi se da si malo osviježila kosu, a i najbitnije da se tebi sviđa. Osobno mislim da bi ti super stao i još malo kraći bob( kosa za čas naraste),a izrast uopće nije loš, izgleda kao da su pramenovi iz salona ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Sljedeći put sigurno kratim još, neću ovako dugo čekati sa šišanjem jer sam sva nabrijana na što kraću kosu :D

      Izbriši