Pokreće Blogger.

[GRUPNA RECENZIJA] Aura So Dolly, So Sweet limitirana kolekcija


Aura nas je upoznala njihovom limitiranom kolekcijom So Dolly, So Sweet na prekrasnom eventu u divnom Gin Gardenu. Kako je kolekcija limitirana i već se može naći na prodajnim mjestima Kozma, požurila sam s dojmovima kako biste mogli vidjeti bi li vam što odgovaralo.

Kolekcija je koncipirana na dvije nijanse, prljavo ružičastoj (Sugarbabe) i neonskoj koraljnoj (Miss Patisserie). Boje su pogođene za ovo doba godine i većinu ovih proizvoda (pogotovo lakove), nosim na dnevnoj bazi.

1. Ruževi
Ova dva ruža su mat završetka, ali unatoč tome dosta kremasti. Moram priznati da je njihovo nanošenje dosta problematično dok ga ne uvježbate jer jednostavno naglašavaju svaku malu nepravilnost i boricu na usnama. No, našla sam način kako ih učiniti funkcionalnim. Najprije morate napraviti jako dobar piling usana (ja koristim vlažan ručnik), onda nanesete lagani sloj balzama za usne. Nakon što nanesete ruž na usne, lagano ga utapkajte maramicom da uklonite višak koji se nakupio na usnama i gotovi ste. Čini se kao dosta posla, ali zaista nije, a ovo predstavlja moju rutinu za nanošenje većine mat ruževa, izuzevši zadnji korak s maramicom.
Nijansa 714 Miss Patisserie u bulletu izgleda kao koraljna, ali na usnama je zapravo neonska ružičasta koja pogotovo laska tamnom tenu pa je savršena za ljeto.


Nijansa 715 Sugarbabe je jedna svijetla, ružičasta, pomalo neonska Barbie nijansa koja mi definitivno ne laska i proslijedit ću je nekome. Mislim da bi odgovarala plavušama s dosta svijetlim tenom.


2. Rumenila
Za Aurina rumenila imam samo riječi hvale pa je tako i s ovima. Formula je identična ostalim rumenilima iz njihove kolekcije. Pigmentiranost je zavidna i zato je potreban velik oprez pri nanošenju kako ne biste izašli iz kuće kao klaun. :D Taj problem (ako se tako uopće može nazvati) rješavam tako što ova rumenila nanosim Bipinim kistom za rumenilo koji je jako rijedak i mekan pa ne pokupi previše proizvoda, a nanosim ih laganom rukom.
Trajna su, lako se blendaju, a truse se minimalno.
Nijansa 226 Miss Patisserie je za odvažne žene koje se ne boje jarkih nijansi na obrazima. U skladu je s ružem u istoj nijansi i daje obrazima zdrav i rumen izgled. Nijansa je mat završetka i idealna za ljeto pa bacite pogled ako se ne bojite ovakvih boja.
Nijansa 227 Sugarbabe je svijetla ružičasta koja je moj odabir za svaki dan. Sadrži sitni shimmer koji će vam obraze dodatno naglasiti što mi je ljeti osobito lijepo. Nećete pogriješiti ovim rumenilom ako tražite prirodan i zdrav izgled.


 (s l-d rumenila 227/226, ruževi 715/714, gel highlighter)




3. Lakovi
Aurini lakovi za nokte su za mene jedno divno otkriće. Nedavno sam na akciji kupila jednu jarku, crvenu, ljetnu nijansu koja pristaje svakom tenu i oduševila se kvalitetom samih lakova.
Drže se bombastično na noktima, na mojima čak do 6 dana (ali naravno uz bazu i nadlak!).
Imaju kratku, deblju četkicu za koju sam mislila da će mi predstavljati problem, no tome nije tako. Iako preferiram plosnate četkice, s ovom sam se ipak snašla bez većih muka.
Pigmentiranost ovih lakova je ono što me zapravo oborilo s nogu. Ja se provlačim uspješno s jednim slojem laka na noktima što je obično gotovo nemoguće, a drugi sam ovaj put dodala samo za još ljepši i intenzivniji izgled.
Nijansa 438 Miss Patisserie je krasna neonska koraljna koja će me pratiti kroz čitavo ljeto jer se divno uklapa u moj stil. Jednostavno sam zaljubljena u ovako jarke, svijetleće nijanse na noktima.
Nijansa 439 Sugarbabe je zagasita ružičasta koja je jedna od varijanti nude lookova noktiju jer nije prenapadna, a ipak daje profinjeni izgled.

 (prstenjak Sugarbabe, ostali nokti Miss Patisserie)


4. Trepavice
Ove trepavice nisam još isprobala, ali sam isprobala Aurine Slightly Nightly trepavice i Aurino ljepilo te mogu reći da se trepavice uz pomoć ljepila drže bombastično i izdržale su čitavu noć plesanja na svadbi. Izrađene su od ljudske dlake i imaju savitljivu trakicu pa ih i neiskusni mogu relativno lako staviti. Sigurna sam da ćete ove vidjeti u budućim lookovima pa pratite blog. :)
Svakako moram primijetiti da su i jedne i druge prekrasne.
Look At Me će stvoriti jedan vrlo zanimljiv look te privući mnogo pogleda, a Oh So Pretty su klasične, prekrasne, voluminozne trepavice s kojima se nikada ne može pogriješiti.


5. Gel highlighter
Od ovog highlightera sam očekivala mnogo, ali se na kraju nije iskazao u svojoj prvobitnoj namjeni. Naime, kada ga swatchate izgleda kao prekrasni, intenzivni, rozi highlighter koji je uz to teksture koja se čini kao savršena za utapkavanje na jagodice obraza, no na licu je to sasvim druga priča. Potrebno ga je naravno izblendati i tada nastaju problemi i on se pretvara u gomilu šljokica i sav taj sedefasti, rozi sjaj nestaje.
No, nije to razlog za očajavanje jer sam i ovom proizvodu našla namjenu. Koristim ga na ramenima kako bih ih naglasila jer je prekrasno kada ove šljokice uhvate sunce. Općenito bih ga preporučila koristiti ga kao šljokice za tijelo kako biste naglasili strateška područja (ramena, dekolte, ključna kost...), a uz to dolazi i u izdašnoj količini pa se ne morate brinuti da ćete ga brzo potrošiti.


So Dolly, So Sweet me se jako dojmila i nadam se da će Aura nastaviti limitiranim kolekcijama i možda u neku ubaciti i koji svoj tekući ruž u novoj nijansi, što bi bila divna nadopuna ostalim proizvodima.
Drago mi je što su krenuli s kolekcijama i što stalno rade na nadopuni asortimana pa možemo biti sigurni da nas čekaju još mnogi, vrlo dobri proizvodi.

Hoćete li isprobati nešto iz ove kolekcije, ili možda već jeste? Koji vam je najdraži Aurin proizvod? :)

2 komentara

  1. jako je lijepa kolekcija, prava ljetna. Šteta za highlighter, a baš lijepo izgleda u ambalaži :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđaju nijanse ruževa... baš za ljeto :)

    OdgovoriIzbriši