Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Afrodita Cotton&Silk i Cotton&Flower proizvodi


Krajem prošle godine stigli su mi brojni paketi s novitetima, a među njima i Afroditin u kojem se našli proizvodi iz Cotton&Silk linije. Budući da su ovi proizvodi kod mene u uporabi na dnevnoj bazi, vrijeme je da vam kažem riječ više o njima.

Ono što me na prvu osvojilo je izgled ovih proizvoda. Crna boja im je dala taj jedan luksuzni štih zbog kojeg sam ih odmah htjela isprobati, koliko god banalno to zvučalo. Ne ulažu se bez veze novci u dizajn, izgled je taj koji nas na prvu i privuče.

Nakon toga je uslijedilo olfaktorno iznenađenje i zadovoljstvo. Linija se savršeno uklapa u zimsko razdoblje jer ju krasi opojni, aromatični miris u kojem nazirem pačuli. Za ljeto bi mi ovakvi mirisi možda bili preteški, a ovako uživam u njima.

Cijela linija obilježena je pamukom, proteinima svile i uljem makadamije.

1. Krema za ruke
Prošle godine sam vodila bitku s kremama za ruke, nigdje nisam mogla pronaći neku koja bi nahranila moje kronično isušene ruke. Situacija se popravila jednom kremom na bazi 10% uree i od tog trena više nisam imala nikakvih problema i nisam isprobavala nove kreme.
Afroditina krema je na bazi glicerola, a visoko u sastavu se nalazi i karite maslac. Bojala sam se da bi mi mogla biti nedovoljno hranjiva zimi, no na sreću, prevarila sam se. Krema lijepo njeguje, a ne ostavlja mastan osjećaj na koži. Hidratacija joj je idealna jer nemam potrebu obrisati ruke nakon korištenja, ali isto tako se ne upije u sekundi kao neke kreme koje nemaju baš nikakav učinak.
U kombinaciji s idealnim mirisom obilježava moju zimu i već sada mogu reći da će se naći u mojim zimskim favoritima. (75 mL, 22.99 kn)



2. Sapun za ruke i gel za tuširanje
Sapuni su uvijek dobro došli jer se veoma brzo troše pa sam sretna što mi je stigao ovaj u svom lijepom, crnom pakiranju. Miriše isto kao i krema, čisti ruke, a ne isušuje ih što mi je jako bitno. Ne znam što bih više dodala, osim da bi bio dobar dodatak vašoj kupaonici. (300 mL, 16.50kn)


Gel za tuširanje krase iste karakteristike, s time da zbog svoje osjetljivosti na sulfate izbjegavam uzastopno korištenje i tako izbjegavam isušivanje kože. (250 mL, 15.99kn)



Proizvodi su dostupni u većini naših drogerija, ali i u Frankopanskoj 7 (Zagreb), novom Afrodita shop & beauty centru.

*PR proizvodi

2 komentara

  1. Imam kremu za ruke, jako mi godi koži ruku da je to nevjerojojatno! :D Po meni čista petica, a sad me zainteresira i gel za tuširanje hmm :D

    OdgovoriIzbriši